Značaj fenomena odgojno-obrazovnog ozračja u suvremenom školskom kurikulumu i obrazovanju učitelja/nastavnika (CROSBI ID 561283)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ćatić, Iva
hrvatski
Značaj fenomena odgojno-obrazovnog ozračja u suvremenom školskom kurikulumu i obrazovanju učitelja/nastavnika
Odgojno-obrazovno ozračje je, poput kurikuluma, prilično "neuhvatljiv" pojam, pojam sa "tisuću značenja". Unutar tog područja egzistira više autonomnih istraživačkih domena temeljenih na različitim teorijskim postavkama, konceptualizacijama i metodološkim pristupima upravo zbog kompleksnosti tog fenomena i neiscrpnog broja čimbenika koji mogu utjecati na njega. Brojna istraživanja odgojno- obrazovnih ozračja od šezdesetih godina 20. stoljeća pa sve do danas ukazala su na činjenicu da se značajan dio razlike u učeničkim postignućima može objasniti utjecajem različitih varijabli odgojno-obrazovnog ozračja. Polazeći od teorijskih ishodišta proučavanja odgojno-obrazovnih ozračja, pobliže determinirajući modernu eru istraživanja tog fenomena kao i njegovu općeprihvaćenu distinkciju na školsko ili organizacijsko i nastavno ili razredno ozračje, u radu se prikazuju dosadašnja teorijska razmatranja i istraživački dosezi u hrvatskoj pedagoškoj literaturi, te se ističe značaj i perspektiva daljnjih istraživanja kao i nužnost edukacije učitelja i nastavnika u području odgojno- obrazovnog ozračja u sklopu aktualnog europskog i svjetskog trenda povećanja učinkovitosti i kvalitete u školama.
odgojno-obrazovno ozračje ; učenička postignuća ; školski kurikulum ; edukacija budućih učitelja/nastavnika ; kvaliteta škole
nije evidentirano
engleski
The importance of learning environment in contemporary school curriculum and education of future teachers
nije evidentirano
educational environment ; learning outcomes ; school curriculum ; education of future teachers ; quality in school performance
nije evidentirano
Podaci o prilogu
637-646.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Edukacija nastavnika za budućnost
Arnaut, Muhamed
Zenica: Pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici
978-9958-615-25-2
Podaci o skupu
III. međunarodni naučno-stručni skup Edukacija nastavnika za budućnost = Teacher education for the future
predavanje
22.04.2010-23.04.2010
Zenica, Bosna i Hercegovina