Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Značaj fenomena odgojno-obrazovnog ozračja u suvremenom školskom kurikulumu i obrazovanju učitelja/nastavnika (CROSBI ID 561283)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ćatić, Iva Značaj fenomena odgojno-obrazovnog ozračja u suvremenom školskom kurikulumu i obrazovanju učitelja/nastavnika // Edukacija nastavnika za budućnost / Arnaut, Muhamed (ur.). Zenica: Pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici, 2010. str. 637-646

Podaci o odgovornosti

Ćatić, Iva

hrvatski

Značaj fenomena odgojno-obrazovnog ozračja u suvremenom školskom kurikulumu i obrazovanju učitelja/nastavnika

Odgojno-obrazovno ozračje je, poput kurikuluma, prilično "neuhvatljiv" pojam, pojam sa "tisuću značenja". Unutar tog područja egzistira više autonomnih istraživačkih domena temeljenih na različitim teorijskim postavkama, konceptualizacijama i metodološkim pristupima upravo zbog kompleksnosti tog fenomena i neiscrpnog broja čimbenika koji mogu utjecati na njega. Brojna istraživanja odgojno- obrazovnih ozračja od šezdesetih godina 20. stoljeća pa sve do danas ukazala su na činjenicu da se značajan dio razlike u učeničkim postignućima može objasniti utjecajem različitih varijabli odgojno-obrazovnog ozračja. Polazeći od teorijskih ishodišta proučavanja odgojno-obrazovnih ozračja, pobliže determinirajući modernu eru istraživanja tog fenomena kao i njegovu općeprihvaćenu distinkciju na školsko ili organizacijsko i nastavno ili razredno ozračje, u radu se prikazuju dosadašnja teorijska razmatranja i istraživački dosezi u hrvatskoj pedagoškoj literaturi, te se ističe značaj i perspektiva daljnjih istraživanja kao i nužnost edukacije učitelja i nastavnika u području odgojno- obrazovnog ozračja u sklopu aktualnog europskog i svjetskog trenda povećanja učinkovitosti i kvalitete u školama.

odgojno-obrazovno ozračje ; učenička postignuća ; školski kurikulum ; edukacija budućih učitelja/nastavnika ; kvaliteta škole

nije evidentirano

engleski

The importance of learning environment in contemporary school curriculum and education of future teachers

nije evidentirano

educational environment ; learning outcomes ; school curriculum ; education of future teachers ; quality in school performance

nije evidentirano

Podaci o prilogu

637-646.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Edukacija nastavnika za budućnost

Arnaut, Muhamed

Zenica: Pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici

978-9958-615-25-2

Podaci o skupu

III. međunarodni naučno-stručni skup Edukacija nastavnika za budućnost = Teacher education for the future

predavanje

22.04.2010-23.04.2010

Zenica, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Pedagogija