Konstruktivistički pristup nastavi (CROSBI ID 561331)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Radanović, Ines
hrvatski
Konstruktivistički pristup nastavi
Sudionici su potaknuti na razgovor uz pitanje: Zašto je drvo teško? Tijekom razgovora jedan član postavlja pitanja, a drugi odgovara. Pitanja trebaju biti otvorenog tipa (ne sugerirati odgovor, ne nametati mišljenje, ne vrednovati, ne ocjenjivati odgovore). Kod ispitanika treba pobuditi interes za temu, a krajnji cilj je otkriti kakve teorije ima i kako konstruira rješenje - odgovore. Uz razgovor bilježe spomenute koncepte ili pojmove, prate tijek razgovora (promatrati misaoni proces tijekom razgovora, te sociološki aspekt aktivnosti, odnosno grupnu dinamiku) i bilježe svoja zapažanja i razmišljanja. Nakon provedenih razgovora sudionici raspravljaju uz zaključak o tijeku razgovora. Na osnovu individualnih zabilješka zapažanja i razmišljanja donose zaključak o: misaonom procesu tijekom razgovora, sociološkom aspektu aktivnosti te uočenoj grupnoj dinamici. Prezentirani su sadržaji objašnjenja konstruktivističkog pristupa nastavi vezani uz pitanje za provjeru predkoncepata.
konstruktivističko poučavanje biologije; fotosinteza; promatrati misaoni proces tijekom razgovora; sociološki aspekt aktivnosti; grupna dinamika
nije evidentirano
engleski
Constructivist approach to teaching
nije evidentirano
constructivist teaching biology; photosynthesis; watch the thought process during the talks; social aspect of activities; group dynamics
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
Stručni skup za nastavnike biologije i kemije
predavanje
11.07.2008-11.07.2008
Rijeka, Hrvatska