Stavovi studenata preddiplomskog studija pedagogije Sveučilišta u Rijeci spram cjeloživotnog učenja (CROSBI ID 561422)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Klapan, Anita ; Rafajac, Branko ; Rončević, Nena
hrvatski
Stavovi studenata preddiplomskog studija pedagogije Sveučilišta u Rijeci spram cjeloživotnog učenja
U uvodnom dijelu rada daje se osvrt na početke i razloge koji su doveli do pojave koncepta cjeloživotnog učenja i izlažu se rezultati istraživanja koja se bave ispitivanjima stavova spram navedenog koncepta. U drugom dijelu rada izlažu se rezultati istraživanja na stavovima studenta spram cjeloživotnog učenja. Istraživanje je provedeno u studenom 2008. godine na populaciji studenata preddiplomskog studija pedagogije na Filozofskom fakultetu u Rijeci, Sveučilišta u Rijeci (N=83). Glavni rezultati istraživanja sugeriraju zaključak kako studenti visoko vrednuju cjeloživotno učenje, smatraju da se odnosi na sve dobne skupine i spremni su investirati djelomično ili potpuno u daljnju edukaciju. Dobivene razlike u prosječnim odgovorima ne sugeriraju zaključak da se radi o nekim temeljenim strukturnim razlikama s obzirom na promatrane nezavisne varijable. Najveća je razlika između prve i druge godine studenta, dok se treća godina u svojim stavovima u pravilu ne razlikuje u odnosu na prve dvije. Dane su preporuke za buduća istraživanja.
cjeloživotno učenje; istraživanje; stavovi studenta
nije evidentirano
engleski
Pedagogy students at University of Rijeka Attitudes towards lifelong learning
nije evidentirano
lifelong learnig; research; attitudes of students
nije evidentirano
Podaci o prilogu
107-120.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Neformalno obrazovanje i informalno učenje odraslih (Non-Formal Adult Education and Informal Adult Learning)
Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir
Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)
978-953-98811-3-7
Podaci o skupu
Neformalno obrazovanje i infromalno učenje odraslih (Non-Formal Adult Education and Informal Adult Learning)
predavanje
29.05.2009-31.05.2009
Šibenik, Hrvatska