Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Formalno i neformalno cjeloživotno obrazovanje - imperativ učinkovitosti odgoja u novoj Europi (CROSBI ID 561423)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tunjić, Niko Formalno i neformalno cjeloživotno obrazovanje - imperativ učinkovitosti odgoja u novoj Europi // Neformalno obrazovanje i informalno učenje odraslih (Non-Formal Adult Education and Informal Adult Learning) / Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir (ur.). Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD), 2009. str. 59-72

Podaci o odgovornosti

Tunjić, Niko

hrvatski

Formalno i neformalno cjeloživotno obrazovanje - imperativ učinkovitosti odgoja u novoj Europi

Svaka ljudska djelatnost ostvaruje se u određenim vremenskim i prostornim uvjetima globalnog, nacionalnog i regionalnog razvoja koji su promjenjiva kategorija. Ne postoji ljudska djelatnost bez odgoja i obrazovanja. Svako obrazovanje stalno propituje svoj sadržaj, njegovu razinu, stupanj ostvarenja postavljenih ciljeva, vizije, misije i strategije te krajnji rezultat. Diplomu ne možemo dobiti za čitav životni vijek. Obrazovanje postaje proces dug koliko i život bez obzira na to ostvaruje li se u formalnom, institucionalnom ili neformalnom obliku. Proces obrazovanja najneposrednije se povezuje s porastom znanja i sposobnosti koji su razvojna mogućnost čovjeka. Sintagma „cjeloživotno obrazovanje“ iskazuje njegove temeljne značajke: svrhovitost i trajnu povezanost svih čimbenika odgoja i obrazovanja – formalnog i neformalnog, u svim životnim razdobljima. Društveni kontekst uvjetuje promjene koncepta formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja u Europi. Školovanje više ne može biti sinonim za obrazovanje jer je obrazovanje trajan proces koji zahtijeva od čovjeka učinkovitost rada, samostalno mišljenje, stvaralačko djelovanje. Zato se obrazovanje mora temeljiti na sljedećim paradigmama: učiti da bismo znali, učiti da bismo znali raditi, učiti da bismo znali zajedno živjeti i učiti biti. U radu se govori o utjecajima tehnološko-informatičkog razvoja europskog obrazovanja i njegovih osobitosti.

učenje; formalno i neformalno obrazovanje; europsko obrazovanje; utjecaj tehnologije

nije evidentirano

engleski

Formal and Informal Permanent Education – The Imperative of the Efficacy of Education and Upbringing in New Europe

nije evidentirano

learning; formal and non-formal education; European education; the influence of technology

nije evidentirano

Podaci o prilogu

59-72.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Neformalno obrazovanje i informalno učenje odraslih (Non-Formal Adult Education and Informal Adult Learning)

Matijević, Milan ; Žiljak, Tihomir

Zagreb: Hrvatsko andragoško društvo (HAD)

978-953-98811-3-7

Podaci o skupu

Neformalno obrazovanje i infromalno učenje odraslih (Non-Formal Adult Education and Informal Adult Learning)

predavanje

29.05.2009-31.05.2009

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija