Ustrojstvo i djelovanje javnog sektora : opći dio (CROSBI ID 7288)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Ivanda, Stipe Ustrojstvo i djelovanje javnog sektora : opći dio. Osijek, 2009

Ivanda, Stipe

Ustrojstvo i djelovanje javnog sektora : opći dio

Loša percepcija o stanju i perspektivama javnog sektora o čemu govori autor u predgovoru rukopisa - knjige odnosi se, prema mišljenju autora većim dijelom, i na onaj dio javnog sektora što ga se izučava kroz ekonomiku i menadžment javnog sektora na nizu drugih fakulteta što nije predmet ove knjige ni kolegija na Pravnom fakultetu u Osijeku. Pri tome ukazuje kako se u današnjoj situaciji loša percepcija o stanju javnog sektora odnosi i na onaj dio javnog sektora koji tretira ustrojstvo i djelovanje javnog sektora, što je predmet interesa i ove knjige. Sadržaj rukopisa - knjige i premet interesa autora ograničen je izvedbenim planom i sadržajem kolegija „Ustrojstvo i djelovanje javnog sektora" kakav se predaje na Pravnom fakultetu u Osijeku. Ovaj rukopis - knjiga napisane za objavljenje kao knjige i kao sveučilišnog udžbenika čini konačno jednu cjelinu koja će značajno pomoći studentima da ovladaju inače ovom složenom, interesantnom i kvantitativno velikoj materiji, osobito će to pomoći kod izrade seminarskih radnji, kao i diplomskih radova. Udžbenik ima sve značajke kritički napisanog znanstvenog rada, jer autor intenzivno istražuje ovu materiju. Drugim riječima, sveukupno analiza zahtjeva pronicanje u mnogo znanstvene literature i propisa, koji se samo suptilno i cjelovito moraju i trebaju tumačiti. Upravo stoga što bez obzira na nastojanje uglavnom detaljnog reguliranja, jer se mnoštvo subjekata javlja kao korisnik usluga, uvijek ostaje prostora za kreativnim tumačenjem, osobito imajući u vidu smisao i svrhu (cilj) koji treba ostvarivati. Uvijek se ovdje radi o suptilnim djelatnostima, koje se ustrojavaju i ostvaruju visoko profesionalno i etički. Rukopis je pisan pregledno, visoko stručno, ali prijemljivo i razumljivo.

javni sektor

Organization and functioning of public sector : common part

public sector