Odrazi sveučilišnog obrazovnja odgojitelja na koncept novog profesionalizma:izazovi i dileme (CROSBI ID 41429)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Krstović, Jasna
hrvatski
Odrazi sveučilišnog obrazovnja odgojitelja na koncept novog profesionalizma:izazovi i dileme
U radu se raspravlja o implikacijama promjena paradigme inicijalnog obrazovanja odgajatelja na redefiniranje tradicionalnih gledišta o profesionalnim ulogama u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. U fokusu rasprave je koncept novog profesionalizma kao cilj kojem se teži. Identifikacijom obrazovne dimenzije profesionalaca kao prediktora ostvarivanja kvalitete, pozornost se usmjerava na inicijalno obrazovanje odgajatelja kao anticipacijsku razvojnu pretpostavku.
nova obrazovna paradigma, odgajatelj, rani i predškolski odgoj i obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Reflexion of the university preschool teachers education on the concept of new professionalism:chalenge and dilemas
nije evidentirano
new educational paradigm, preschool teacher, early and preschool education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
173-184.
objavljeno
Podaci o knjizi
Curriculums of Early and Compulsory Education
Dejana Bouillet, Milan Matijević
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2009.
978-953-7210-24-3