Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odrazi sveučilišnog obrazovnja odgojitelja na koncept novog profesionalizma:izazovi i dileme (CROSBI ID 41429)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Krstović, Jasna Odrazi sveučilišnog obrazovnja odgojitelja na koncept novog profesionalizma:izazovi i dileme // Curriculums of Early and Compulsory Education / Dejana Bouillet, Milan Matijević (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2009. str. 173-184

Podaci o odgovornosti

Krstović, Jasna

hrvatski

Odrazi sveučilišnog obrazovnja odgojitelja na koncept novog profesionalizma:izazovi i dileme

U radu se raspravlja o implikacijama promjena paradigme inicijalnog obrazovanja odgajatelja na redefiniranje tradicionalnih gledišta o profesionalnim ulogama u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju. U fokusu rasprave je koncept novog profesionalizma kao cilj kojem se teži. Identifikacijom obrazovne dimenzije profesionalaca kao prediktora ostvarivanja kvalitete, pozornost se usmjerava na inicijalno obrazovanje odgajatelja kao anticipacijsku razvojnu pretpostavku.

nova obrazovna paradigma, odgajatelj, rani i predškolski odgoj i obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Reflexion of the university preschool teachers education on the concept of new professionalism:chalenge and dilemas

nije evidentirano

new educational paradigm, preschool teacher, early and preschool education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

173-184.

objavljeno

Podaci o knjizi

Curriculums of Early and Compulsory Education

Dejana Bouillet, Milan Matijević

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2009.

978-953-7210-24-3

Povezanost rada

Pedagogija