Kreativnost kao profesionalna kompetencija i perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja (CROSBI ID 41436)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bedeković, Vesna ; Zrilić, Smiljana
hrvatski
Kreativnost kao profesionalna kompetencija i perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja
Suočeno s naglim, nepredvidivim i nezaustavljivim promjenama suvremeno društvo sve više prepoznaje važnost kreativnosti u svim ljudskim djelatnostima, osobito u području odgoja i obrazovanja. Stoga se pred učitelje postavljaju zahtjevi za novim kompetencijama koje proizlaze iz njihove profesionalne uloge, pri čemu kreativnost predstavlja značajnu profesionalnu kompetenciju koju od učitelja zahtijeva suvremena škola stavljena pred izazov nove paradigme čiju osnovu, između ostaloga, čine i promjene prema kreativnoj nastavi. Polazeći od činjenice da je kreativnost učitelja glavna pretpostavka za razvijanje kreativnosti učenika, osnovne pretpostavke za poticanje promjena polaze od kvalitete inicijalnog obrazovanja budućih učitelja i njihova kontinuiranog profesionalnog razvoja kroz permanentno stručno usavršavanje i sustav cjeloživotnog obrazovanja.
kreativnost, kompetencija, učitelji, učenici, inicijalno obrazovanje , cjeloživotno obrazovanje
nije evidentirano
engleski
Creativity as professional competence and prospects of teachers longlife learning
nije evidentirano
creativity, teachers, learners, initial teacher training, professional development, lifelong learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
671-685.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kurikulum ranog odgoja i obveznog obrazovanja
Bouillet, D., Matijević, M.
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2009.
978-953-7210-24-3