Analiza zadovoljstva korisnika/studenata u knjižnicama Prehrambeno-tehnološkog i Pravnog fakulteta te u Gradskoj i sveučilišnoj knjižnici Osijek (CROSBI ID 162735)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dukić, Gordana ; Hasenay, Sanda ; Mokriš Marendić, Svjetlana
hrvatski
Analiza zadovoljstva korisnika/studenata u knjižnicama Prehrambeno-tehnološkog i Pravnog fakulteta te u Gradskoj i sveučilišnoj knjižnici Osijek
Rezultati prikazani u ovom radu predstavljaju dio opsežnijeg istraživanja provedenog među studentima, korisnicima Prehrambeno-tehnološkog fakulteta Osijek i Pravnog fakulteta te Studijske čitaonice Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek, dio kojega je cilj bio utvrditi u kolikoj mjeri studentska populacija poznaje knjižnicu, njezine fondove i usluge koje pružaju, u kolikoj mjeri su zadovoljni postojećim fondovima i uslugama knjižnica te pomoći koju im pružaju knjižnični djelatnici. Istraživanje je provedeno metodom upitnika, u periodu od 1. ožujka do 20. ožujka 2007. godine. Pri odabiru ispitanika primijenjena je metoda slučajnog uzorka. Ispitivanjem su obuhvaćeni studenti svih godina studiranja koji su u ispitivanom periodu posjetili knjižnice. Rezultati istraživanja pokazali su da kod studenata tijekom studiranja raste interes za knjižnicu, njezine fondove i usluge koje nudi, da se proširuju njihova znanja o istima, a što su viša godina studiranja i njihovi zahtjevi prema knjižnici su sve složeniji te da je tijekom cijeloga studiranja potrebna njihova sustavna edukacija. Utvrđene razlike u ocjenjivanju promatranih pojava, ali i osrednja prosječna ocjena kojom su studenti vrednovali gotovo sve varijable istraživanja navodi na zaključak da je potrebno učiniti dodatne napore kako bi se ukupna kvaliteta knjižničnih fondova i usluga povećala, posebice vezano uz nabavu, kako udžbenika, tako i dopunske literature potrebne za izvođenje nastavnog procesa te edukaciju studenata i knjižničnog osoblja, organiziranjem radionica, tečajeva, seminara te izdavanjem edukativnih materijala. Suradnja i razvijanje partnerskih odnosa među knjižnicama sveučilišnog sustava predstavlja temelj unapređivanja njihove organizacije i menadžmenta i dobru osnovu za unaprjeđivanje rada sa studentima, korisnicima ovih knjižnica.
organizacija i poslovanje knjižnice ; ocjena korisnika/studenata ; analiza razlika ; metode deskriptivne i inferencijalne statistike
nije evidentirano
engleski
Analysis of the Users’/Students’ Satisfaction with the Libraries at the Faculty of Food Technology and the Faculty of Law in Osijek, and with the City and University Library in Osijek
nije evidentirano
library organization and management ; user/student evaluation ; analysis of differences ; descriptive and inferential statistics methods
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti