Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Analiza zadovoljstva korisnika/studenata u knjižnicama Prehrambeno-tehnološkog i Pravnog fakulteta te u Gradskoj i sveučilišnoj knjižnici Osijek (CROSBI ID 162735)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Dukić, Gordana ; Hasenay, Sanda ; Mokriš Marendić, Svjetlana Analiza zadovoljstva korisnika/studenata u knjižnicama Prehrambeno-tehnološkog i Pravnog fakulteta te u Gradskoj i sveučilišnoj knjižnici Osijek // Vjesnik bibliotekara Hrvatske, LII (2009), 1/4; 172-187

Podaci o odgovornosti

Dukić, Gordana ; Hasenay, Sanda ; Mokriš Marendić, Svjetlana

hrvatski

Analiza zadovoljstva korisnika/studenata u knjižnicama Prehrambeno-tehnološkog i Pravnog fakulteta te u Gradskoj i sveučilišnoj knjižnici Osijek

Rezultati prikazani u ovom radu predstavljaju dio opsežnijeg istraživanja provedenog među studentima, korisnicima Prehrambeno-tehnološkog fakulteta Osijek i Pravnog fakulteta te Studijske čitaonice Gradske i sveučilišne knjižnice Osijek, dio kojega je cilj bio utvrditi u kolikoj mjeri studentska populacija poznaje knjižnicu, njezine fondove i usluge koje pružaju, u kolikoj mjeri su zadovoljni postojećim fondovima i uslugama knjižnica te pomoći koju im pružaju knjižnični djelatnici. Istraživanje je provedeno metodom upitnika, u periodu od 1. ožujka do 20. ožujka 2007. godine. Pri odabiru ispitanika primijenjena je metoda slučajnog uzorka. Ispitivanjem su obuhvaćeni studenti svih godina studiranja koji su u ispitivanom periodu posjetili knjižnice. Rezultati istraživanja pokazali su da kod studenata tijekom studiranja raste interes za knjižnicu, njezine fondove i usluge koje nudi, da se proširuju njihova znanja o istima, a što su viša godina studiranja i njihovi zahtjevi prema knjižnici su sve složeniji te da je tijekom cijeloga studiranja potrebna njihova sustavna edukacija. Utvrđene razlike u ocjenjivanju promatranih pojava, ali i osrednja prosječna ocjena kojom su studenti vrednovali gotovo sve varijable istraživanja navodi na zaključak da je potrebno učiniti dodatne napore kako bi se ukupna kvaliteta knjižničnih fondova i usluga povećala, posebice vezano uz nabavu, kako udžbenika, tako i dopunske literature potrebne za izvođenje nastavnog procesa te edukaciju studenata i knjižničnog osoblja, organiziranjem radionica, tečajeva, seminara te izdavanjem edukativnih materijala. Suradnja i razvijanje partnerskih odnosa među knjižnicama sveučilišnog sustava predstavlja temelj unapređivanja njihove organizacije i menadžmenta i dobru osnovu za unaprjeđivanje rada sa studentima, korisnicima ovih knjižnica.

organizacija i poslovanje knjižnice ; ocjena korisnika/studenata ; analiza razlika ; metode deskriptivne i inferencijalne statistike

nije evidentirano

engleski

Analysis of the Users’/Students’ Satisfaction with the Libraries at the Faculty of Food Technology and the Faculty of Law in Osijek, and with the City and University Library in Osijek

nije evidentirano

library organization and management ; user/student evaluation ; analysis of differences ; descriptive and inferential statistics methods

nije evidentirano

Podaci o izdanju

LII (1/4)

2009.

172-187

objavljeno

0507-1925

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost