Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Brand in the tourism offer of a destination (CROSBI ID 562102)

Prilog sa skupa u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Berc Radišić, Branka ; Perišić Marina ; Berc Vanja Brand in the tourism offer of a destination // Hotellink. 2009. str. 475-479

Podaci o odgovornosti

Berc Radišić, Branka ; Perišić Marina ; Berc Vanja

engleski

Brand in the tourism offer of a destination

A properly selected brand presents a destination’s identity on the market. The brand is what makes a destination’s offering distinctive and appealing to visitors. The extent to which this will be achieved depends upon the quality of the offering and the marketing activities of a destination.

tourist destination ; tourism offering ; tourism product ; tourism marketing ;

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

475-479.

2009.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Hotellink

1451-5113

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Ekonomija