Organizacija nastave filozofije u nekim zemljama svijeta (CROSBI ID 765962)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Ćurko, Bruno
hrvatski
Organizacija nastave filozofije u nekim zemljama svijeta
Odjel za društvene i humanističke znanosti UNESCOa je 2006. godine proveo istraživanje o nastavi filozofije u 126 država svijeta. Krajem 2007. godine, ta istraživanja su izdana u knjizi Phlosophy a school of freedom / Teaching philosophy and learning to philosophize. Status and prospects. Predavač je prikazao osnovne rezultate navedenog istraživanja – koliko se filozofija podučava u svijetu i na kojim razinama: predškolski/osnovnoškolski uzrast, srednje škole, fakulteti, te neslužbeno preko raznih udruga i društava. Zaključeno je kako broj sati filozofije u svijet u raste, uz rijetke izuzetke poput Velike Britanije i SADa. Drugi dio izlaganja činili su konkretni primjeri iz nastave u Sloveniji, Austriji, Urugvaju, Švicarskoj, SADu, Japanu, Bosni i Hercegovini, Turskoj i Bugarskoj. Upravo Turska iBugarska predstavljaju države s najviše filozofskih predmeta u školskim programima: filozofija, povijest filozofije, epistemologija, praktična filozofija, etika, filozofija za djecu.
nastava filozofije; nastava logike logike; nastave etike; UNESCO
nije evidentirano
engleski
Teaching philosophy in the school curriculum in the world
nije evidentirano
teaching philosophy; teaching logic; teching ethics; UNESCO
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb, Osijek, Split, Zadar, svibanj 2008.
2008.
nije evidentirano
objavljeno