Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Proces nastanka i oblikovanja logotipa (CROSBI ID 358759)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Augustić, Nela Proces nastanka i oblikovanja logotipa / Brozović, Maja (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2008

Podaci o odgovornosti

Augustić, Nela

Brozović, Maja

hrvatski

Proces nastanka i oblikovanja logotipa

Od najranijih civilizacija do danas, čovjeku je prirođena želja za posjedovanjem. Nakon industrijske revolucije u 19. st., dolazi do razvoja multinacionalnih kompanija koji traje i danas. Povećavaju se količina i raznolikost proizvoda i usluga te se javlja potreba za njihovim razlikovanjem i prepoznatljivošću. Identifikacija je sveprisutna. Ovdje na scenu stupa logotip, kao esencija vizualnog sistema identifikacije. Logotip se može prikazati kao: znak, zaštitni znak, potpis, simbol, monogram, ili kombinacija navedenog. Oblikovanje logotipa nije jednostavan posao. Prilikom osmišljanja logotipa za neko poduzeće, valja sve što ono predstavlja svesti na jednostavan grafički prikaz. Kako bi se dizajneru olakšao posao, smišljeno je deset pravila kojih se treba pridržavati prije samog početka oblikovanja. Oblikovanje obuhvaća odabir tipografije, palete boja i ikonografije, određivanje oblika logotipa, hijerarhije i fleksibilnosti. Dizajn logotipa mora biti fluidan i dinamičan, kako bi se mogao bez poteškoća koristiti u različitim aplikacijama. Nakon što je odobren od strane klijenta, slijedi prezentacija logotipa, koja označava početak korištenja logotipa u stvarnim scenarijima. Kako bi se pripremili za razne aplikacije logotipa, dizajneri stvaraju knjige standarda, vizualizaciju svih informacija i smjernice potrebne za uspješnu primjenu logotipa u budućnosti. Jednom kad su razvoj i predstavljanje završeni, dizajner bi trebao ostati u kontaktu s klijentom u svrhu nadziranja programa identiteta koji je stvorio.

logotip; dizajn; vizualni identitet; kreativnost; fleksibilnost

nije evidentirano

engleski

The process of creating and designing logos

nije evidentirano

logo; design; visual identity; creativity; flexibility

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

26.09.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija