Subliminalno oglašavanje (CROSBI ID 358777)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Badurina Šuran, Dora
Brozović, Maja
hrvatski
Subliminalno oglašavanje
Što je to oglašavanje i kako se razvijalo do danas? Što su subliminalne poruke i umeci? Kako djeluju? U kojim medijima i tko ih sve koristi? Što se događa prilikom susreta sa nekom vrstom subliminala? Na koji način naš mozak percipira subliminalne umetke i kako se od njih brani? Na koje načine se dolazi do potrošačeve pažnje i kako povećati profit? To su neka od pitanja na koja sam nastojala odgovoriti u ovom diplomskom radu. Ugodno čitanje i proučavanje slika!
oglašavanje; subliminal; podsvijest; svijest; podražaj
nije evidentirano
engleski
Subliminal advertising
nije evidentirano
advertising; subliminal; unconsciousness; consciousness; stimulus
nije evidentirano
Podaci o izdanju
42
30.06.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb