Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Subliminalno oglašavanje (CROSBI ID 358777)

Ocjenski rad | diplomski rad

Badurina Šuran, Dora Subliminalno oglašavanje / Brozović, Maja (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2009

Podaci o odgovornosti

Badurina Šuran, Dora

Brozović, Maja

hrvatski

Subliminalno oglašavanje

Što je to oglašavanje i kako se razvijalo do danas? Što su subliminalne poruke i umeci? Kako djeluju? U kojim medijima i tko ih sve koristi? Što se događa prilikom susreta sa nekom vrstom subliminala? Na koji način naš mozak percipira subliminalne umetke i kako se od njih brani? Na koje načine se dolazi do potrošačeve pažnje i kako povećati profit? To su neka od pitanja na koja sam nastojala odgovoriti u ovom diplomskom radu. Ugodno čitanje i proučavanje slika!

oglašavanje; subliminal; podsvijest; svijest; podražaj

nije evidentirano

engleski

Subliminal advertising

nije evidentirano

advertising; subliminal; unconsciousness; consciousness; stimulus

nije evidentirano

Podaci o izdanju

42

30.06.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija