Oblikovanje reklamnog kataloga (CROSBI ID 358783)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Juričev Martinčev, Cvitana
Brozović, Maja
hrvatski
Oblikovanje reklamnog kataloga
U završnom radu „Oblikovanje reklamnog kataloga“ govori se o izradi reklamnog kataloga. Rad objašnjava određene korake koji su nužni u procesu grafičkog dizajniranja. Da bi izradili dobar reklamni katalog, treba postaviti jasan cilj koji se želi postići, kao i definirati poruku i raspoloženje koje se želi prenijeti katalogom. Važno je znati koje je ciljano tržište te kakav se izgled kataloga želi oblikovati. Kataloški dizajner svojim dizajnom preuzima dio odgovornosti za prodaju proizvoda i zato treba promišljeno odabrati modele koji će promovirati reklamne proizvode, u ovom katalogu torbice i nakit. U uvodnom dijelu rada riječ je o osnovnim promotivnim sredstvima kao što su letak, brošura, prospekt i katalog, koje susrećemo svakodnevno u šetnji gradom, pod brisačima automobila, u poštanskom sandučiću ili ih dobivamo na kućnu adresu. Daljnji tekst navodi čega se treba pridržavati pri izradi kataloga, odnosno koja pravila treba poštovati, kao i na što treba obratiti pozornost pri korištenju fotografija. Rad također obrađuje i funkcionalnu i estetsku ulogu tipografije. U završetku se govori o samoj izradi ovog kataloga, u kojem je programu izrađen te koji su ostali efekti korišteni da bi upotpunili dizajn kataloga.
modni katalog; torbice; nakit; promotori; dizajn
nije evidentirano
engleski
Design of advertising catalogs
nije evidentirano
advertising catalogue; handbags; jewelry; promoters; design
nije evidentirano
Podaci o izdanju
34
07.10.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb