Vizualni identitet agencije za odnose s javnošću i komunikacijski menadžment (CROSBI ID 358822)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Koruc, Melita
Brozović, Maja
hrvatski
Vizualni identitet agencije za odnose s javnošću i komunikacijski menadžment
Razlog uspjeha pojedine tvrtke uvelike ovisi o njezinom vizualnom identitetu, odnosno skupu parametara koji ga precizno definiraju. Knjigom standarda definiramo vizualni identitet tvrtke na način da konstruiramo logotip, odredimo prepoznatljive boje, tipografiju, smještaj logotipa ovisno o mediju na koji se primjenjuje i sl. Standardiziranje vizuala je od velike važnosti za stvaranje prepoznatljivosti, a time i konkurentske prednosti tvrtke na tržištu.
vizualni identitet; logotip; znak; boja; tipografija; knjiga grafičkih standarda; dizajn; PR
nije evidentirano
engleski
Corporate identity of public relations and communication management agency
nije evidentirano
visual identity; logotype; sign; color; typography; corporate identity manual; design; PR
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
15.07.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb