Metodološki pristupi istraživanju kreativnosti: primjer Hong Koga (CROSBI ID 358843)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Andrić, Mirko
Tomić-Koludrović, Inga
hrvatski
Metodološki pristupi istraživanju kreativnosti: primjer Hong Koga
Rad se bavi usporedbom dvaju različitih pristupa analizi kreativnih industrija i kreativnosti u istom gradu - Hong Kong. Relizirao ih je isti istraživački tim u razmaku od samo jedne godine. Riječ je o studijama "Početna studija kreativnih industrija u Hong Kongu" (2003) i "Studija hongkongškog kreativnog indeksa" (2004). Njihovom se usporedbom u radu dokazuje kako različiti metodološki pristupi istom fenomenu mogu osvijetliti razlčite dimenzije tog fenomena. U radu se ne ukazuje samo na rezultate koji su prikupljeni svakom od studija pojedinačno, nego se uspoređuju i postupci pomoću kojih se došlo do rezultata. Poseban je naglasak stavljen na modele koje autori koriste stvarajući metodološki okvir. Cilj je rada ukazati na prednosti i mane svakog metodološkog pristupa korištenog u analizi kreativnih industrija i kreativnog indeksa u Hong Kongu kako bi se u nekoj od idućih analiza kreativnih industrija i kreativnosti mogle iskoristiti prednosti, a izbjeći mane svakog od pojedinačnih radova koji se analiziraju u ovom radu. Zadnji dio rada posvećen je njihovoj međusobnoj usporedbi pri čemu se prvenstveno očitiju različitosti u pristupu kreativnosti koji generiraju različite pristupe u većini ostalih segemenata studije. Rad se bavi usporedbom dvaju različitih pristupa analizi kreativnih industrija i kreativnosti u istom gradu - Hong Kong. Relizirao ih je isti istraživački tim u razmaku od samo jedne godine. Riječ je o studijama "Početna studija kreativnih industrija u Hong Kongu" (2003) i "Studija hongkongškog kreativnog indeksa" (2004). Njihovom se usporedbom u radu dokazuje kako različiti metodološki pristupi istom fenomenu mogu osvijetliti razlčite dimenzije tog fenomena. U radu se ne ukazuje samo na rezultate koji su prikupljeni svakom od studija pojedinačno, nego se uspoređuju i postupci pomoću kojih se došlo do rezultata. Poseban je naglasak stavljen na modele koje autori koriste stvarajući metodološki okvir. Cilj je rada ukazati na prednosti i mane svakog metodološkog pristupa korištenog u analizi kreativnih industrija i kreativnog indeksa u Hong Kongu kako bi se u nekoj od idućih analiza kreativnih industrija i kreativnosti mogle iskoristiti prednosti, a izbjeći mane svakog od pojedinačnih radova koji se analiziraju u ovom radu. Zadnji dio rada posvećen je njihovoj međusobnoj usporedbi pri čemu se prvenstveno očitiju različitosti u pristupu kreativnosti koji generiraju različite pristupe u većini ostalih segemenata studije.
kreativne industrije; kreativnost; Hong Kong; metodologija
nije evidentirano
engleski
Methodological Approaches to Research of Creativity: The Example of Hong Kong
nije evidentirano
creative industries; creativity; Hong Kong; methodology
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
14.07.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Odjel za sociologiju
Zadar