Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Elektronska pošta kao sredstvo direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini (CROSBI ID 162992)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Brkić, Nenad ; Unkić, Faruk Elektronska pošta kao sredstvo direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini // Zbornik radova ( Ekonomski Fakultet. Univerzitet u Sarajevu), 29 (2009), 165-188

Podaci o odgovornosti

Brkić, Nenad ; Unkić, Faruk

hrvatski

Elektronska pošta kao sredstvo direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini

Danas je bez Interneta i elektronske pošte praktično nezamislivo realizovati zacrtane poslovne ciljeve i efikasnije provoditi poslovne procese. Cilj rada je da se ustanovi odnos kompanija prema elektronskoj pošti kao sredstvu direktnog marketinga. U radu su istraženi stavovi pošiljalaca elektronske pošte (kompanija) i dat prikaz trenutnog stanja elektronske pošte kao sredstva direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini. U postupku provjere postavljenih hipoteza su primijenjene različite naučne metode od koje su najznačajnije metoda anketiranja, metoda analize, metoda sinteze, komparativna metoda i statistička metoda. Rezultati istraživanja ukazuju da u Bosni i Hercegovini mali broj kompanija koristi elektronsku poštu kao sredstvo direktnog marketinga i da to uglavnom rade kompanije koje imaju dodira sa informaciono-komunikacionim tehnologijama. Na osnovu provedenog istraživanja može se donijeti zaključak da trenutno stanje elektronske pošte kao sredstva direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini u odnosu na razvijene zemlje tržišne ekonomije i u odnosu na telekomunikacionu i informacionu infrastrukturu kojom raspolaže država Bosna i Hercegovina nije na zadovoljavajućem nivou.

elektronska pošta; direktni marketing; baze podataka; marketing

nije evidentirano

engleski

E-mail as a means of a direct marketing of the companies in Bosnia and Herzegovina

nije evidentirano

electronic mail systems; direct marketing; electronic commerce; databases; marketing; business enterprises

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29

2009.

165-188

objavljeno

0581-7439

Povezanost rada

Ekonomija