Elektronska pošta kao sredstvo direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini (CROSBI ID 162992)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Brkić, Nenad ; Unkić, Faruk
hrvatski
Elektronska pošta kao sredstvo direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini
Danas je bez Interneta i elektronske pošte praktično nezamislivo realizovati zacrtane poslovne ciljeve i efikasnije provoditi poslovne procese. Cilj rada je da se ustanovi odnos kompanija prema elektronskoj pošti kao sredstvu direktnog marketinga. U radu su istraženi stavovi pošiljalaca elektronske pošte (kompanija) i dat prikaz trenutnog stanja elektronske pošte kao sredstva direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini. U postupku provjere postavljenih hipoteza su primijenjene različite naučne metode od koje su najznačajnije metoda anketiranja, metoda analize, metoda sinteze, komparativna metoda i statistička metoda. Rezultati istraživanja ukazuju da u Bosni i Hercegovini mali broj kompanija koristi elektronsku poštu kao sredstvo direktnog marketinga i da to uglavnom rade kompanije koje imaju dodira sa informaciono-komunikacionim tehnologijama. Na osnovu provedenog istraživanja može se donijeti zaključak da trenutno stanje elektronske pošte kao sredstva direktnog marketinga kompanija u Bosni i Hercegovini u odnosu na razvijene zemlje tržišne ekonomije i u odnosu na telekomunikacionu i informacionu infrastrukturu kojom raspolaže država Bosna i Hercegovina nije na zadovoljavajućem nivou.
elektronska pošta; direktni marketing; baze podataka; marketing
nije evidentirano
engleski
E-mail as a means of a direct marketing of the companies in Bosnia and Herzegovina
nije evidentirano
electronic mail systems; direct marketing; electronic commerce; databases; marketing; business enterprises
nije evidentirano