Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Marketinški pristup donošenju poslovnih odluka (CROSBI ID 766022)

Druge vrste radova | ostali članci/prilozi

Katavić, Mariza Marketinški pristup donošenju poslovnih odluka // Tržište 3, 179-184. 1984.

Podaci o odgovornosti

Katavić, Mariza

hrvatski

Marketinški pristup donošenju poslovnih odluka

Marketinški pristup donošenju poslovnih odluka

marketing ; odluke

nije evidentirano

engleski

Marketinški pristup donošenju poslovnih odluka

nije evidentirano

marketing ; decision

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Tržište 3, 179-184

1984.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija, Građevinarstvo