The role of students in design of the learning outcomes (CROSBI ID 766030)
Druge vrste radova | popularni rad
Podaci o odgovornosti
Pfeifer, Sanja
engleski
The role of students in design of the learning outcomes
Studenti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku ocijenili su važnost i stvarnu razvijenost temeljnih kompetencija za život u 21. stoljeću, te rangirali njihovu važnost pri zapošljavanju. Istraživanjem je utvrđeno da studenti visoko ocjenjuju važnost stručnih (profesionalnih) znanja, motivacije i interpersonalnih sposobnosti, a relativno slabo ocjenjuju važnost općih kompetencija i sistemskih kompetencija u okviru kojih je i poduzetničko ponašanje. Relativno mali broj studenata pokazuje interes za pokretačke - poduzetničke aktivnosti. Studenti usprkos visokoj percepciji ispunjenih očekivanja u vezi s razvojem kompetencija na trenutno upisanim studijima, više interesa pokazuju za zapošljavanjem kod drugih poslodavaca nego li za pokretanjem vlastitog poduzeća. Obrazovni programi temeljeni na ishodima učenja neophodni su da bi naglasili praktičnost i primjenjivost stečenih znanja u realnoj poslovnoj praksi te povećali prepoznatljivost stečenih kompetencija iz perspektive studenata, poslodavaca i obrazovnih institucija.
learning outcomes, competences, employability, enterprising spirit
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Ishodi učenja - Priručnik za sveučilišne nastavnike
2010.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-6931-36-1