Uloga menadžmenta u poticanju poduzetničkih aktivnosti velikih hrvatskih poduzeća (CROSBI ID 163249)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje
Podaci o odgovornosti
Bojan Morić Milovanović
hrvatski
Uloga menadžmenta u poticanju poduzetničkih aktivnosti velikih hrvatskih poduzeća
Ovim radom pružen je teorijski prikaz uloge i značaja korporativnog poduzetništva u suvremenim poduzećima. Prikazane su osnovne teorijske postavke korporativnog poduzetništva, definirani su faktori i objašnjene su uloge upravljačkih struktura u razvoju poduzetničkih aktivnosti unutar poduzeća. Također, prikazano je postojeće stanje provođenja i poticanja poduzetničkih aktivnosti unutar promatranih poduzeća pri čemu su potrebni podaci dobiveni istraživanjem provedenim putem anketnog upitnika na uzorku od 150 velikih hrvatskih poduzeća. Usto, ovim radom istraživala se i povezanost poticanja poduzetničkih aktivnosti unutar promatranih poduzeća i razine kreacija inovacija i invencija, odnosno, promatran je odnos između potpore menadžmenta, kao jednog od faktora razvoja poduzetničkih aktivnosti, i razine inovativnosti i inventivnosti promatranih poduzeća.
korporativno poduzetništvo ; menadžment ; inovacije ; invencije
nije evidentirano
engleski
Role of management in stimulating entreprenurial activities of large Croatian companies
nije evidentirano
corporate entrepreneurship ; management ; innovations ; inventions
nije evidentirano