Koncentracija maloprodajnog tržišta u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 562596)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Karić, Marijan ; Kristek, Ivan
hrvatski
Koncentracija maloprodajnog tržišta u Republici Hrvatskoj
Rast koncentracije vidljiv je u povećanju udjela velikih poduzeća u trgovini na malo i smanjenju ukupnog broja maloprodajnih poduzeća. U radu će se analizirati koncentracija maloprodajnog tržišta u razdoblju od osam godina. Usporediti ćemo koncentraciju trgovine na tržištu Srednje Europe s koncentracijom tržišta u Republici Hrvatskoj, te analizirati posljedice koje je rast veličine poduzeća imao na položaj nacionalnog gospodarstva u globaliziranom svijetu.
trgovina na malo; koncentracija tržišta; koeficijent koncentracije; Republika Hrvatska.
nije evidentirano
engleski
Retail market concentration in Republic of Croatia
nije evidentirano
retail market; market concentration; concentration ratio; Republic of Croatia
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-253-072-8
Podaci o skupu
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu, IX međunarodni znanstveni skup
predavanje
12.11.2009-12.11.2009
Osijek, Hrvatska