Consumption Of On-Line Media Among Youth In Croatia (CROSBI ID 163337)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mujić, Nihada ; Mikrut, Martina
engleski
Consumption Of On-Line Media Among Youth In Croatia
Tradicionalni vs digitalni i elektronički mediji nisu samo tehnološko pitanje već izrazito značajno ekonomsko pa i sociološko pitanje. Da ne bi zaključke donosili temeljem tuđih istraživanja, autorice su provele istraživanje na reprezentativnome uzorku populacije mladih (između 18 i 30 godina) u Hrvatskoj jer drže da upravo oni svojim navikama kreiraju budućnost medija a kroz to gospodarsku i društvenu zbilju Hrvatske. Ovakva su istraživanja izvrsna podloga za kvalitetne poslovne odluke a sve zaposlene u obrazovanju morala bi navesti na razmišljanja o intenzivnijem razvoju različitih modaliteta «učenja na daljinu» jer prečesto zaboravljamo na izrazitu mrežnu osvještenost mladih koju njihovi profesori često ne mogu pratiti.
on-line media; youth; developing of media
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano