Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neke psihološke osobine i odnos razrednika i drugih predmetnih učitelja prema djeci s posebnim obrazovnim potrebama integriranoj u redovne osnovne škole (CROSBI ID 359128)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Lukač Kranjec, Katarina Neke psihološke osobine i odnos razrednika i drugih predmetnih učitelja prema djeci s posebnim obrazovnim potrebama integriranoj u redovne osnovne škole / Igrić, Ljiljana (mentor); Stančić, Zrinjka (neposredni voditelj). Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2009

Podaci o odgovornosti

Lukač Kranjec, Katarina

Igrić, Ljiljana

Stančić, Zrinjka

hrvatski

Neke psihološke osobine i odnos razrednika i drugih predmetnih učitelja prema djeci s posebnim obrazovnim potrebama integriranoj u redovne osnovne škole

Rezultati ispitivanja pokazali su da nisu nađene statistički značajne razlike u stavovima razrednika prema djeci s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama i njihovim tipičnim vršnjacima. Također nisu nađene statistički značajne razlike u odnosu predmetnih učitelja prema djeci s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama i njihovih tipičnim vršnjacima. U procjeni ponašanja učenika od strane razrednika i predmetnih učitelja ne razlikuju statistički značajno. Kod ispitivanja povezanosti nekih psiholoških osobina (lokus kontrole, socijaln anksionzost, samopoštovanje, kompetetnost za ulogu učitelja) i procjene ponašanja djece s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama i njihovih tipičnih vršnjaka, nije nađena statistički značajna povezanost, osim što je samopoštovanje u pozitivnoj korelaciji s procjenom ponašanja kod učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama. Ovaj rad ukazuje na važnost dodiplomske edukacije učitelja o osobitostima učenika s posebnim odgojno-obrazovnim potrebama, ali i n apotrebu cijeloživotnog učenja i kontinuirane edukacije.

razrednici; predmenti učitelji; djeca s posebnim potrebama; integracija

nije evidentirano

engleski

Some psychological characteristics and relationship teachers and other subject teachers towards children with special educational needs integrated into regular primary schools

nije evidentirano

classmistress; subject teachers; children with special needs; integration

nije evidentirano

Podaci o izdanju

108

30.07.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija