Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvaliteta usluga u termama Hrvatskog zagorja (CROSBI ID 163380)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Bučar, Kristina ; Renko, Sanda Kvaliteta usluga u termama Hrvatskog zagorja // Poslovna izvrsnost, 1 (2007), 2; 47-63

Podaci o odgovornosti

Bučar, Kristina ; Renko, Sanda

hrvatski

Kvaliteta usluga u termama Hrvatskog zagorja

Republika Hrvatska sa svojim očuvanim okolišem i raznolikim prirodnim ljepotama na malom prostoru posjeduje izrazitu komparativnu prednost pred ostalim turističkim destinacijama na europskom Sredozemlju. Glavni motivi dolaska turista u Hrvatsku još uvijek su "more i sunce" tj. dugačka, razvedena obala i mediteranska klima, iako Hrvatska obiluje raznolikošću prirodnih i društvenih turističkih resursa i u svom kontinentalnom dijelu. Međutim, promjene u zahtjevima potencijalnih turista dovele su i do promjene u razmišljanjima turističkih djelatnika koji sve više uviđaju nužnost implementacije kvalitete u svim segmentima svog djelovanja, a posebice na području usluga. U ovom su radu prikazane specifičnosti jednog od rastućih oblika turizma – termalnog turizma, i to kroz istraživanje zadovoljstva kvalitetom ponuđenih usluga u termalnim centrima Hrvatskog zagorja: Krapinske, Tuheljske i Stubičke toplice, te Terme Jezerčice. Rezultati istraživanja ukazali su na visok stupanj zadovoljstva ispitanika kvalitetom usluge u hotelima (koji nude usluge termalnog turizma), ali i visok stupanj nezadovoljstva vanpansionskom ponudom.

Hrvatsko zagorje ; termalni turizam ; kvaliteta ; usluge

nije evidentirano

engleski

Service quality in Hrvatsko Zagorje spas

nije evidentirano

Hrvatsko Zagorje ; termal tourism ; quality ; services

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (2)

2007.

47-63

objavljeno

1846-3355

1848-9060

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost