Kvaliteta usluga u termama Hrvatskog zagorja (CROSBI ID 163380)
Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bučar, Kristina ; Renko, Sanda
hrvatski
Kvaliteta usluga u termama Hrvatskog zagorja
Republika Hrvatska sa svojim očuvanim okolišem i raznolikim prirodnim ljepotama na malom prostoru posjeduje izrazitu komparativnu prednost pred ostalim turističkim destinacijama na europskom Sredozemlju. Glavni motivi dolaska turista u Hrvatsku još uvijek su "more i sunce" tj. dugačka, razvedena obala i mediteranska klima, iako Hrvatska obiluje raznolikošću prirodnih i društvenih turističkih resursa i u svom kontinentalnom dijelu. Međutim, promjene u zahtjevima potencijalnih turista dovele su i do promjene u razmišljanjima turističkih djelatnika koji sve više uviđaju nužnost implementacije kvalitete u svim segmentima svog djelovanja, a posebice na području usluga. U ovom su radu prikazane specifičnosti jednog od rastućih oblika turizma – termalnog turizma, i to kroz istraživanje zadovoljstva kvalitetom ponuđenih usluga u termalnim centrima Hrvatskog zagorja: Krapinske, Tuheljske i Stubičke toplice, te Terme Jezerčice. Rezultati istraživanja ukazali su na visok stupanj zadovoljstva ispitanika kvalitetom usluge u hotelima (koji nude usluge termalnog turizma), ali i visok stupanj nezadovoljstva vanpansionskom ponudom.
Hrvatsko zagorje ; termalni turizam ; kvaliteta ; usluge
nije evidentirano
engleski
Service quality in Hrvatsko Zagorje spas
nije evidentirano
Hrvatsko Zagorje ; termal tourism ; quality ; services
nije evidentirano