Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije nastavnika za inovativnu primjenu informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju (CROSBI ID 359192)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Papić, Anita Kompetencije nastavnika za inovativnu primjenu informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju / Bubaš, Goran (mentor); Varaždin, Fakultet organizacije i informatike, . 2009

Podaci o odgovornosti

Papić, Anita

Bubaš, Goran

hrvatski

Kompetencije nastavnika za inovativnu primjenu informacijsko-komunikacijske tehnologije u obrazovanju

Ovaj magistarski rad donosi teorijski uvid u važnost kompetencija nastavnika za inovativnu primjenu ICT-a u obrazovanju. Budući da je naglasak rada na nastavničkim kompetencijama za inovativnu primjenu ICT-a u obrazovanju bilo je potrebno opisati polazišne koncepte društva temeljenog na znanju, strategije razvoja primjene ICT-a u obrazovanju u svijetu, Europi i kod nas. Također, bilo je potrebno definirati inovativnu primjenu ICT-a u obrazovanju, kao i ishode učenja koji s njom mogu biti povezani. Nadalje, u radu se daje pregled poželjnih i potrebnih nastavničkih kompetencija za inovativnu primjenu ICT-a u obrazovanju, mogući vidovi izobrazbe nastavnika za stjecanje kompetencija za inovativnu primjenu ICT-a u obrazovanju. Također, u radu se daje uvid u iskustva nekih zemalja u inovativnoj primjeni ICT-a u obrazovanju i opisuje se stanje u našem obrazovnom sustavu. Temeljeći istraživanje na prethodno izloženoj teorijskoj osnovi utvrđeno je da nastavnici srednjih škola Osječko-baranjske županije imaju dovoljno znanja i vještina iz korištenja ICT-a i potrebnu razinu informacijske pismenosti za inovativnu primjenu ICT-e u obrazovanju. Razina kompetencija nastavnika ovisi o radnom iskustvu nastavnika, broju godina korištenja računalom kod nastavnika, prethodnom obrazovanju iz ICT-a te motiviranosti nastavnika za inovativnu primjenu ICT-e u obrazovanju. Međutim, spol nastavnika, opremljenost obrazovne ustanove kao ni pedagoško obrazovanje nastavnika nema utjecaj na nastavničke kompetencije za inovativnu primjenu ICT-a u nastavi. Podizanje razine kompetencija nastavnika za inovativnu primjenu ICT-e u obrazovanju može započeti podizanjem motiviranosti nastavnika za isto kao i permanentnom edukacijom nastavnika o najnovijim trendovima u primjeni ICT-a u obrazovanju budući da je obrazovanje iz ICT-a važan preduvjet inovativne primjene ICT-a u nastavi.

ICT; srednjoškolsko obrazovanje; inovacija; pedagogija

nije evidentirano

engleski

The teacher's competencies for innovative use of information and communication technologies in education

nije evidentirano

ICT; secondary education; innovation; pedagogy

nije evidentirano

Podaci o izdanju

116

04.06.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet organizacije i informatike

Varaždin

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti