Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Susret teorije i prakse u poduzetničkom obrazovanju na primjeru studentskih dnevnika učenja (CROSBI ID 163545)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Sedlan König, Ljerka Susret teorije i prakse u poduzetničkom obrazovanju na primjeru studentskih dnevnika učenja // Ekonomski vjesnik, 22 (2009), 1; 171-182

Podaci o odgovornosti

Sedlan König, Ljerka

hrvatski

Susret teorije i prakse u poduzetničkom obrazovanju na primjeru studentskih dnevnika učenja

U literaturi o poduzetničkom obrazovanju prisutni su različiti pristupi povezivanju teorije i prakse, a autori se razlikuju i u odabiru metoda i tehnika za poučavanje koje će osposobiti studente za izgrađivanje poduzetničkih vještina. No, iako poučavanje kroz predavanje predstavlja važnu komponentu učenja, svi se slažu da teoretsko znanje nije dovoljno. Kako bi se studente potaknulo na aktivno učenje i primjenu stečenih znanja u praksi razvijene su razne interaktivne tehnike, među kojima su i metode eksperimentalnog i refleksivnog učenja. Ovaj rad istražuje primjenu kombinacije ovih metoda kroz korištenje studentskih dnevnika, te ocjenjuje ovu tehniku, njene prednosti i nedostatke iz perspektive nastavnika i studenata. Time ovaj rad može potaknuti daljnju raspravu o tehnikama učinkovitog poučavanja i učenja u poduzetničkom obrazovanju.

poduzetničko obrazovanje ; učenje ; teorija i praksa ; dnevnici

nije evidentirano

engleski

Contact of Theory and Practice in Entrepreneurial Education on the Example of Students' Learning Diaries

nije evidentirano

entrepreneurial education ; learning ; theory and practice ; diaries

nije evidentirano

Podaci o izdanju

22 (1)

2009.

171-182

objavljeno

0353-359X

1847-2206

Povezanost rada

Ekonomija