Uspješan redizajn i rebranding robne marke (CROSBI ID 359248)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lijić, Aljoša
Pibernik, Jesenka
Dolić, Jurica
hrvatski
Uspješan redizajn i rebranding robne marke
Ovaj diplomski rad bavi se rebrandingom robne marke i ulogom dizajna u procesu rebrandinga. U teoretskom dijelu obrađene su vrste robnih marki, njihove karakteristike, zatim rebranding, dizajn i redizajn te uloga dizajna u procesu rebrandinga, sa praktičnim primjerom Valvoline rebrandinga, gdje je prikazan čitav proces, od prvog sastanka sa klijentom do konačne realizacije projekta. Prikazan je nastanak ideje te implementacija koncepta kroz cijeli spektar Valvoline materijala, kao i izrada knjige standarda. U praktičnom dijelu prikazana su tri primjera uspješnog rebrandinga, njihova strategija i rezultati, te usporedba prije i poslije primjene rebrandinga.
Brand; Rebranding; Dizajn; Redizajn
nije evidentirano
engleski
Successful redesign and rebranding of a brand
nije evidentirano
Brand; Rebranding; Design; Redesign
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
11.05.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb