Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi učitelja o izvanučioničkoj istraživačkoj nastavi prirode i društva (CROSBI ID 562951)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Borić, Edita ; Škugor, Alma ; Perković, Ivana Stavovi učitelja o izvanučioničkoj istraživačkoj nastavi prirode i društva // 3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima (ECNSI-2009) Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo : knjiga sažetaka znanja / Vijtiuk, Nada ; Šiljković, Željka (ur.). 2009. str. 15-15

Podaci o odgovornosti

Borić, Edita ; Škugor, Alma ; Perković, Ivana

hrvatski

Stavovi učitelja o izvanučioničkoj istraživačkoj nastavi prirode i društva

Poučavanje usmjereno na učenika je temeljna odrednica odgojno-obrazovnog i nastavnog rada, a podrazumijeva uporabu primarnih izvora znanja, poticanje promatranja, samostalnih istraživanja, zaključivanja te praktično djelovanje učenika u neposrednoj stvarnosti. Izvanučionička istraživačka nastava se temelji na učenju otkrivanjem u neposrednoj stvarnosti, ostvarivanju iskustvenog učenja koje vodi do trajnog znanja, rasterećenju učenika te interdisciplinarnom pristupu sadržajima nastave. Planiranje i provođenje izvanučioničke istraživačke nastave zahtijeva veliki angažman učitelja stoga su nas zanimali stavovi učitelja o istoj. Cilj je provedenog istraživanja bio ispitati stavove učitelja o kompetencijama i motivaciji za planiranje i provođenje izvanučioničke istraživačke nastave, učestalost provođenja te prednosti i nedostatke iste. U istraživanju je sudjelovalo 147 učitelja voditelja županijskih vijeća s područja cijele Republike Hrvatske. Rezultati su ukazali da učitelji visoko procjenjuju svoje kompetencije planiranja i provođenja ovakve nastave te da su svjesni njezinih prednosti i nedostataka.

izvanučionička istraživačka nastava; učitelji; stavovi; kompetencije; prednosti; nedostatci

nije evidentirano

engleski

Teachers attitudes toward out-of-classroom research teaching in natural and social sciences

nije evidentirano

out-of-classroom research teaching; teachers; attitudes; competencies; advantages; disadvantages

nije evidentirano

Podaci o prilogu

15-15.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

3. međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima (ECNSI-2009) Edukacija prirodoslovlja, geografije i povijesti za društvo : knjiga sažetaka znanja

Vijtiuk, Nada ; Šiljković, Željka

978-953-7210-26-7

Podaci o skupu

Međunarodna konferencija o naprednim i sustavnim istraživanjima (3 ; 2009)

ostalo

12.11.2009-13.11.2009

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija