Usporedba redizajna ambalaže čokoladnih proizvoda (CROSBI ID 359282)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Petravić, Karolina
Brozović, Maja
hrvatski
Usporedba redizajna ambalaže čokoladnih proizvoda
U radu je analizirana ambalaža kao specifičan grafički proizvod kroz redizajn dviju tvrtki Nestle i Kraš koje se bave proizvodnjom čokoladnih proizvoda. Težište je stavljeno na boju kao dominantan grafički element kod dizajna ambalaže. Pojam boje je prikazan kroz simbolizam i kulturno značenje. U praktičnom dijelu rada prikazani su i analizirani primjeri redizajna tvrtki kroz određeni vremenski period. Usporedba je osim poboljšanja formalnih i funkcionalnih kvaliteta proizvoda obuhvatila i parametre prodaje tj. koliko je sam redizajn utjecao na povećanje prodaje proizvoda.
boja; redizajn; proizvod; ambalaža; komunikacija
nije evidentirano
engleski
Comparison of redesigning the packaging of chocolate products
nije evidentirano
color; redesign; product; packaging; communication
nije evidentirano
Podaci o izdanju
31
29.09.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb