Oglašavanje u Hrvatskoj (CROSBI ID 359325)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Pehar, Andreja
Brozović, Maja
hrvatski
Oglašavanje u Hrvatskoj
Pod pojmom oglašavanja smatra se svaki plaćeni oblik javnog obavještavanja s namjerom informiranja i posrednog utjecaja na prodaju proizvoda ili usluge. Kroz povijest, oglašavanje se uspostavlja u pogledu svakog promatrača kao dvojaki fenomen – kao neprestana prisutnost u svakodnevnom životu, i kao povijesna odrednica na graničnoj pukotini nostalgije i kritičkog uvida. Oglašavanje je specifična vrsta komunikacije čija je uloga informiranje, obavještavanje o proizvodima ili uslugama potrošače, pružajući sve potrebne informacije o poduzeću, proizvodnji, namjeni i načinu uporabe proizvoda, te čineći marku tj. proizvod prepoznatljivim, i stvarajući poticaj korištenja nove marke. U Hrvatskoj su zastupljeni različiti oblici medija u službi oglašavanja, te su i najvažniji od njih obrađeni u ovom radu, a to su: audio-vizualni mediji, grafički mediji poput novina i časopisa, mediji vanjskog i unutarnjeg oglašavanje, te internet oglašavanje. Mediji oglašavanja su prikazani sa svim svojim pozitivnim i negativnim stranama. U praktičnom dijelu rada prikazana je kreativna agencija Kuharić Matoš koja je specijalizirana za izradu kreativnih rješenja, te je opisan sam proces osmišljavanja kampanje agencije KM uz opis na samom primjeru osmišljavanja Big Brother kampanje za RTL televiziju.
oglašavanje; mediji; komunikacija; funkcija
nije evidentirano
engleski
Advertising in Croatia
nije evidentirano
advertising; media; communication; function
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
12.10.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb