Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Oglašavanje u Hrvatskoj (CROSBI ID 359325)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Pehar, Andreja Oglašavanje u Hrvatskoj / Brozović, Maja (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2009

Podaci o odgovornosti

Pehar, Andreja

Brozović, Maja

hrvatski

Oglašavanje u Hrvatskoj

Pod pojmom oglašavanja smatra se svaki plaćeni oblik javnog obavještavanja s namjerom informiranja i posrednog utjecaja na prodaju proizvoda ili usluge. Kroz povijest, oglašavanje se uspostavlja u pogledu svakog promatrača kao dvojaki fenomen – kao neprestana prisutnost u svakodnevnom životu, i kao povijesna odrednica na graničnoj pukotini nostalgije i kritičkog uvida. Oglašavanje je specifična vrsta komunikacije čija je uloga informiranje, obavještavanje o proizvodima ili uslugama potrošače, pružajući sve potrebne informacije o poduzeću, proizvodnji, namjeni i načinu uporabe proizvoda, te čineći marku tj. proizvod prepoznatljivim, i stvarajući poticaj korištenja nove marke. U Hrvatskoj su zastupljeni različiti oblici medija u službi oglašavanja, te su i najvažniji od njih obrađeni u ovom radu, a to su: audio-vizualni mediji, grafički mediji poput novina i časopisa, mediji vanjskog i unutarnjeg oglašavanje, te internet oglašavanje. Mediji oglašavanja su prikazani sa svim svojim pozitivnim i negativnim stranama. U praktičnom dijelu rada prikazana je kreativna agencija Kuharić Matoš koja je specijalizirana za izradu kreativnih rješenja, te je opisan sam proces osmišljavanja kampanje agencije KM uz opis na samom primjeru osmišljavanja Big Brother kampanje za RTL televiziju.

oglašavanje; mediji; komunikacija; funkcija

nije evidentirano

engleski

Advertising in Croatia

nije evidentirano

advertising; media; communication; function

nije evidentirano

Podaci o izdanju

33

12.10.2009.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija