Redizajn vizualnog identiteta tvrtke HD-EXTERIJERI (CROSBI ID 359353)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Jug, Petra
Brozović, Maja
hrvatski
Redizajn vizualnog identiteta tvrtke HD-EXTERIJERI
Dio upravljanja vizualnim identitetom je i odluka o njegovoj promjeni ili redizajnu. Cilj redizajniranja logotipa i vizualnog identiteta tvrtke HD-exterijeri je stvaranje jasnije slike organizacije, njezinih vrijednosti i formiranje stabilnog sustava vizualnih elemenata kojima ona komunicira s tržištem. Proces stvaranja tog sustava je složeni, a sastoji se od istraživanja, određivanja vizualne strategije, testiranja i usavršavanja finalnog rješenja. Upute za njegovu provedbu opisane su u knjizi grafičkih standarda kroz konstrukciju logotipa, upotebu boja i aplikaciju logotipa na različite proizvode. Jedinstvena poruka koja se pritom lansira potpuno je prilagođena ciljnoj skupini.
redizajn; vizualni identitet; logotip; knjiga grafičkih standarda; ciljna skupina
nije evidentirano
engleski
Redesign of the company's visual identity, HD-EXTERIOR
nije evidentirano
redesign; visual identity; logotype; brand guidline book; target audience
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
29.09.2009.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb