Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suvremeni plakat - značaj i načini privlačenja pozornosti (CROSBI ID 359355)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Žinić, Marinela Suvremeni plakat - značaj i načini privlačenja pozornosti / Brozović, Maja (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2008

Podaci o odgovornosti

Žinić, Marinela

Brozović, Maja

hrvatski

Suvremeni plakat - značaj i načini privlačenja pozornosti

Plakati su, kao vizualno sredstvo komuniciranja, oduvijek imali značajnu ulogu koja se kroz povijest mijenjala, a njihova važnost u suvremenom svijetu kontinuirano raste. Postali su nezaobilazni i nezamijenjivi medij u oglašavanju, informiranju i podizanju javne svijesti. Pozornost potrošača plakati privlače na više načina: svojim sadržajem, izgledom i/ili pozicijom. Inovacije se postižu u svim segmentima, kako bi se učinkovito prenijela poruka, promovirao određeni proizvod ili tvrtka, te suzbila konkurencija. Rastući broj plakata predstavlja i svojevrsni problem i narušava gradsku estetiku ukoliko se njihovo postavljanje ne regulira.

plakat; pozornost; inovacija; poruka; pozicija

nije evidentirano

engleski

Contemporary poster - the importance and ways of attracting attention

nije evidentirano

poster; attention; inovation; message; position

nije evidentirano

Podaci o izdanju

38

26.09.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija