Suvremeni plakat - značaj i načini privlačenja pozornosti (CROSBI ID 359355)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Žinić, Marinela
Brozović, Maja
hrvatski
Suvremeni plakat - značaj i načini privlačenja pozornosti
Plakati su, kao vizualno sredstvo komuniciranja, oduvijek imali značajnu ulogu koja se kroz povijest mijenjala, a njihova važnost u suvremenom svijetu kontinuirano raste. Postali su nezaobilazni i nezamijenjivi medij u oglašavanju, informiranju i podizanju javne svijesti. Pozornost potrošača plakati privlače na više načina: svojim sadržajem, izgledom i/ili pozicijom. Inovacije se postižu u svim segmentima, kako bi se učinkovito prenijela poruka, promovirao određeni proizvod ili tvrtka, te suzbila konkurencija. Rastući broj plakata predstavlja i svojevrsni problem i narušava gradsku estetiku ukoliko se njihovo postavljanje ne regulira.
plakat; pozornost; inovacija; poruka; pozicija
nije evidentirano
engleski
Contemporary poster - the importance and ways of attracting attention
nije evidentirano
poster; attention; inovation; message; position
nije evidentirano
Podaci o izdanju
38
26.09.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb