Dubrovački ljetni festival : 1950. - 1999. - Hrvatska (CROSBI ID 7433)

Autorska knjiga | ostalo

Muhoberac, Mira ; Batušić, Nikola ; Foretić, Miljenko ; Senker, Boris Dubrovački ljetni festival : 1950. - 1999. - Hrvatska / Dubrovnik Summer Festival : 1950 - 1999 - Croatia. Dubrovnik: Dubrovački ljetni festival, 1999

Muhoberac, Mira ; Batušić, Nikola ; Foretić, Miljenko ; Senker, Boris

Andrassy, Vera ; Ivir, Vladimir

Dubrovački ljetni festival : 1950. - 1999. - Hrvatska

U knjizi se, u teatrološkom i kulturološkom pogledu na pedeset godina trajanja, Dubrovačke ljetne igre prikazuju kao najistaknutiji hrvatski scensko-glazbeni festival i jedan od najuglednijih europskih i svjetskih festivala, član Europske udruge festivala. Upućuje se na specifičnosti Igara: na ambijentalnost, jedinstveni scenski prostori, predstave na otvorenom koje se stvaraju u samom Gradu-teatru, sljubljenost izvođača s Dubrovnikom i njegovim stanovnicima, njegovanje i oživljavanje hrvatske dramske i glazbene baštine, vrhunske izvedbe Festivalskoga ansambla i uglednih redatelja i gostujuće predstave i izvedbe (drama, opera, balet, ples, koncerti, folklor) iz Hrvatske i cijeloga svijeta. Najuspješnijim razdobljem Igara određuje se zlatno doba Dubrovačkih ljetnih igara od 1964. do 1971. pod vodstvom profesorice Fani Muhoberac, i same Dubrovkinje.

Dubrovačke ljetne igre; Dubrovnik; Hrvatska

Dubrovnik Summer Festival : 1950 - 1999 - Croatia

Dubrovnik Summer Festival; Dubrovnik; Croatia