Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Doživljaj sebe kao prediktor depresivnosti i zadovoljstva vlastitim akademskim uspjehom studentica socijalne pedagogije (CROSBI ID 563162)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Lebedina Manzoni, Marija ; Lotar, Martina Doživljaj sebe kao prediktor depresivnosti i zadovoljstva vlastitim akademskim uspjehom studentica socijalne pedagogije // Knjiga sažetaka - 10+ snage socijalne pedagogije / Ferić Šlehan, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP), 2010. str. 104-104

Podaci o odgovornosti

Lebedina Manzoni, Marija ; Lotar, Martina

hrvatski

Doživljaj sebe kao prediktor depresivnosti i zadovoljstva vlastitim akademskim uspjehom studentica socijalne pedagogije

Kako bismo u nekim aspektima osobnosti osnažili studente socijalne pedagogije i na taj način potaknuli razvoj zrelih i kompetentnih stručnjaka, važno je istražiti s kakvim se problemima studenti susreću tijekom svog studiranja. U radu je stavljen naglasak na probleme vezane za samopoimanje, postavljanje osobnih ciljeva i ostvarivanje vlastitih težnji jer možemo pretpostaviti kako navedene komponente predstavljaju bazične osobine za razvoj profesionalnih kompetencija stručnjaka u okviru društvenih znanosti. Upravo iz tog razloga cilj ovog istraživanja je utvrditi odnos između depresivnosti studenata i zadovoljstva uspjehom na studiju s jedne strane te njihova samopoštovanja i perfekcionizma s druge strane. Očekuje se kako će zadovoljstvo uspjehom na studiju biti pozitivno povezano sa samopoštovanjem, a negativno sa perfekcionizmom. Osim toga, pretpostavlja se kako će samopoštovanje i perfekcionizam biti značajni prediktori i depresivnosti studenata i njihova zadovoljstva uspjehom na studiju. U istraživanju je sudjelovala 151 studentica preddiplomskog studija (sve tri godine) i diplomskog studija (prva godina) socijalne pedagogije u dobi od 19 do 32 godine (M=20, 93 ; SD=1, 900). Samopoštovanje je ispitivano Skalom samokompetentnosti i samosviđanja (SLCS ; Tafarodi i Swann, 1995), dok je za mjerenje perfekcionizma korištena Skala pozitivnog i negativnog perfekcionizma (PANPS ; Terry-Short i sur., 1995), a za depresivnost je primijenjen Beckov inventar depresivnosti (BDI-II). Rezultati hijerarhijskih regresijskih analiza pokazali su kako je, među varijablama uključenim u analizu, za zadovoljstvo uspjehom u studiju najbolji prediktor samokompetentnost, dok je za depresivnost najbolji prediktor samosviđanje.

Samopoštovanje; perfekcionizam zadovoljstvo uspjehom na studiju; depresivnost; studentice socijalne pedagogije.

nije evidentirano

engleski

Student's self-perception as a predictor of their depression symptoms and satisfaction with academic achievement

nije evidentirano

Self-esteem; perfectionism; satisfaction with academic achievement; depression symptoms; social pedagogy students.

nije evidentirano

Podaci o prilogu

104-104.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka - 10+ snage socijalne pedagogije

Ferić Šlehan, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina

Zagreb: Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP)

Podaci o skupu

10+ snage socijalne pedagogije

predavanje

23.04.2010-25.04.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija