Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Hrvatske stopljenice : Novìna u slengu, jeziku reklame i novina (CROSBI ID 563229)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Marković, Ivan ; Pišković, Tatjana Hrvatske stopljenice : Novìna u slengu, jeziku reklame i novina // Proučavanja diskursa i dijaloga između teorije, metoda i primjene (XXIV. međunarodni znanstveni skup HDPL-a) Osijek, Hrvatska, 20.05.2010-22.05.2010

Podaci o odgovornosti

Marković, Ivan ; Pišković, Tatjana

hrvatski

Hrvatske stopljenice : Novìna u slengu, jeziku reklame i novina

Rječotvorni načini hrvatskoga jezika većinom se temelje na ulančavanju morfova. Ovdje se opisuje nemorfski tvorbeni način kojega nema u autohtonu, naslijeđenu hrvatskom leksiku – blending, leksička fuzija. Na temelju prikupljena korpusa uočavaju se značajke hrvatskih blendova, registar u kojemu se oni pojavljuju te se pokušava predvidjeti može li se i u kojoj mjeri taj neautohtoni tvorbeni način importirati iz stranih jezika, danas ponajprije (jedino) engleskoga. Za blending i blend predlažu se hrvatski termini stapanje i stopljenica.

morfologija (jezik); tvorba riječi; neologizam; leksička fuzija; sleng; jezik novina; jezik reklame

nije evidentirano

engleski

Blends : A Language Novelty in Croatian Slang, Advertising, and Journalism

nije evidentirano

morphology (language); word formation; neologism; blending; slang; journalistic language; advertising language

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

Proučavanja diskursa i dijaloga između teorije, metoda i primjene (XXIV. međunarodni znanstveni skup HDPL-a)

predavanje

20.05.2010-22.05.2010

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija