Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strateško marketinško planiranje kao pretpostavka razvitka ruralnog turizma Republike Hrvatske (CROSBI ID 563232)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Maler, Marcel Strateško marketinško planiranje kao pretpostavka razvitka ruralnog turizma Republike Hrvatske // Drugi hrvatski kongres o ruralnom turizmu / Katica, Dijana (ur.). Zagreb: Hrvatski farmer, 2010. str. 193-202

Podaci o odgovornosti

Maler, Marcel

hrvatski

Strateško marketinško planiranje kao pretpostavka razvitka ruralnog turizma Republike Hrvatske

Pretpostavka adekvatnog strukturiranja ruralnog turizma jest, između ostaloga, i stvaranje strateške marketinške podloge za planiranje cjelovitog razvitka ruralnog turizma Republike Hrvatske na svim vertikalno povezanim razinama prostorne organiziranosti ruralnog turizma. U radu će se, ponajprije, utvrditi u čemu počiva nužnost strateškog marketinškog planiranja kao učinkovite podloge razvitka ruralnog turizma u Republici Hrvatskoj, a u koju svrhu će ponajprije poslužiti poznata teoretska saznanja s područja strateškog marketinškog planiranja kao temeljnih instrumenta usmjeravanja i koordiniranja strateških marketinških odluka u turizmu. Nakon toga će se izvršiti detaljna analiza Strateškog marketinškog plana za Republiku Hrvatsku za razdoblje od 2010-2014. godine, koji je početkom 2009. godine predstavljen javnosti, a u dijelu koji se odnosi na ruralni turizam. Na temelju toga utvrdit će se proces moguće operacionalizacije Plana po nositeljima kako bi se u konačnici postavili temelji razvijanja ruralnog turizma u Republici Hrvatskoj na višoj i operabilnijoj razini.

konkurentnost; ruralni turizam; strateško marketinško planiranje; strukturiranje

nije evidentirano

engleski

Strategic Marketing Planning as a Precondition of Rural Tourism Development

nije evidentirano

: competitiveness; rural tourism; strategic market planning; structuring

nije evidentirano

Podaci o prilogu

193-202.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Drugi hrvatski kongres o ruralnom turizmu

Katica, Dijana

Zagreb: Hrvatski farmer

978-953-6387-08-3

Podaci o skupu

Drugi hrvatski kongres o ruralnom turizmu

predavanje

21.04.2010-25.04.2010

Mali Lošinj, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija