Strateško marketinško planiranje kao pretpostavka razvitka ruralnog turizma Republike Hrvatske (CROSBI ID 563232)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Maler, Marcel
hrvatski
Strateško marketinško planiranje kao pretpostavka razvitka ruralnog turizma Republike Hrvatske
Pretpostavka adekvatnog strukturiranja ruralnog turizma jest, između ostaloga, i stvaranje strateške marketinške podloge za planiranje cjelovitog razvitka ruralnog turizma Republike Hrvatske na svim vertikalno povezanim razinama prostorne organiziranosti ruralnog turizma. U radu će se, ponajprije, utvrditi u čemu počiva nužnost strateškog marketinškog planiranja kao učinkovite podloge razvitka ruralnog turizma u Republici Hrvatskoj, a u koju svrhu će ponajprije poslužiti poznata teoretska saznanja s područja strateškog marketinškog planiranja kao temeljnih instrumenta usmjeravanja i koordiniranja strateških marketinških odluka u turizmu. Nakon toga će se izvršiti detaljna analiza Strateškog marketinškog plana za Republiku Hrvatsku za razdoblje od 2010-2014. godine, koji je početkom 2009. godine predstavljen javnosti, a u dijelu koji se odnosi na ruralni turizam. Na temelju toga utvrdit će se proces moguće operacionalizacije Plana po nositeljima kako bi se u konačnici postavili temelji razvijanja ruralnog turizma u Republici Hrvatskoj na višoj i operabilnijoj razini.
konkurentnost; ruralni turizam; strateško marketinško planiranje; strukturiranje
nije evidentirano
engleski
Strategic Marketing Planning as a Precondition of Rural Tourism Development
nije evidentirano
: competitiveness; rural tourism; strategic market planning; structuring
nije evidentirano
Podaci o prilogu
193-202.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Drugi hrvatski kongres o ruralnom turizmu
Katica, Dijana
Zagreb: Hrvatski farmer
978-953-6387-08-3
Podaci o skupu
Drugi hrvatski kongres o ruralnom turizmu
predavanje
21.04.2010-25.04.2010
Mali Lošinj, Hrvatska