Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Imidž Hercegovine kao turističke destinacije iz perspektive posjetitelja iz Hrvatske - predrasude i osobna iskustva (CROSBI ID 563360)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Skoko, Božo ; Petrović, Mario ; Jugo, Damir Imidž Hercegovine kao turističke destinacije iz perspektive posjetitelja iz Hrvatske - predrasude i osobna iskustva // Zbornik radova - 2. Hrvatski kongres o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem / Katica, Dijana (ur.). Zagreb: Hrvatski farmer, 2010. str. 233-238

Podaci o odgovornosti

Skoko, Božo ; Petrović, Mario ; Jugo, Damir

hrvatski

Imidž Hercegovine kao turističke destinacije iz perspektive posjetitelja iz Hrvatske - predrasude i osobna iskustva

Kako bi analizirali imidž Hercegovine u hrvatskoj javnosti, autori su koristili metodu fokus grupa. Najprije su analizirali prisutne predrasude i percepciju kod ispitanika iz Zagreba koji nikada nisu posjetili Hercegovinu a potom su ponovili istraživanje, nakon njihova posjeta toj regiji. Istraživanje je pokazalo raskorak između očekivanja i stvarnosti, odnosno njihovih predrasuda i osobnog iskustva. Naime, uočeno je postojanje velikog broja predrasuda i stereotipa koji pridonose negativnoj percepciji ove regije, ali i nepoznavanje temeljnih činjenica o njoj, posebice nepoznavanje njezinih turističkih potencijala, unatoč zemljopisnoj blizini. Ispitanici su, nakon osobnih iskustava i turističkog upoznavanja tog kraja, uvelike poboljšali mišljenje o Hercegovini, posebice o njezinoj povijesnoj i kulturnoj baštini, prirodnim potencijalima, gastronomiji i ljudima. Autori na temelju toga iznose smjernice za promjenu imidža Hercegovine u hrvatskoj javnosti te zaključuju kako je osobno iskustvo, uz promociju, jedan od najvažnijih segmenata u mijenjanju imidža određenog kraja.

Hercegovina ; predrasude ; stereotipi ; imidž ; turisti ; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Image of Herzegovina as tourist destination from visitors perspective in Croatia - prejudices and experiences

nije evidentirano

Herzegovina ; image ; prejudices ; stereotypes ; tourists ; Croatia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

233-238.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova - 2. Hrvatski kongres o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem

Katica, Dijana

Zagreb: Hrvatski farmer

978-953-6387-08-3

Podaci o skupu

2. Hrvatski kongres o ruralnom turizmu s međunarodnim sudjelovanjem

pozvano predavanje

21.04.2010-25.04.2010

Mali Lošinj, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Politologija