Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Sinergijski učinci co-brandinga na razvoj platnih kartica (CROSBI ID 563393)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Serdarušić, Hrvoje ; Pancić, Mladen Sinergijski učinci co-brandinga na razvoj platnih kartica // Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu / Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan (ur.). 2009. str. 201-210

Podaci o odgovornosti

Serdarušić, Hrvoje ; Pancić, Mladen

hrvatski

Sinergijski učinci co-brandinga na razvoj platnih kartica

Poslovati u maloprodajnoj djelatnosti u današnjem suvremenom okruženju gdje dominiraju elementi izrazite konkurencije, napredne tehnologije i s njima pvezanih tehnoloških rješenja, uz stalnu borbu za potrošače postaje nezamislivo bez ulaganja u stvaranje dobrog imagea odnosno branda.

Brand; Co-brand; Platna kartica; Maloprodaja

nije evidentirano

engleski

Co-branding sinergetic effects for development of payment cards

nije evidentirano

Brand; Co-brand; Payment cards; Retail trade

nije evidentirano

Podaci o prilogu

201-210.

2009.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu

Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-253-072-8

1847-361X

Podaci o skupu

Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu

predavanje

12.11.2009-12.11.2009

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija