Sinergijski učinci co-brandinga na razvoj platnih kartica (CROSBI ID 563393)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Serdarušić, Hrvoje ; Pancić, Mladen
hrvatski
Sinergijski učinci co-brandinga na razvoj platnih kartica
Poslovati u maloprodajnoj djelatnosti u današnjem suvremenom okruženju gdje dominiraju elementi izrazite konkurencije, napredne tehnologije i s njima pvezanih tehnoloških rješenja, uz stalnu borbu za potrošače postaje nezamislivo bez ulaganja u stvaranje dobrog imagea odnosno branda.
Brand; Co-brand; Platna kartica; Maloprodaja
nije evidentirano
engleski
Co-branding sinergetic effects for development of payment cards
nije evidentirano
Brand; Co-brand; Payment cards; Retail trade
nije evidentirano
Podaci o prilogu
201-210.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
Segetlija, Zdenko ; Karić, Marijan
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-253-072-8
1847-361X
Podaci o skupu
Poslovna logistika u suvremenom menadžmentu
predavanje
12.11.2009-12.11.2009
Osijek, Hrvatska