Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke županije (CROSBI ID 41836)
Prilog u knjizi | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Kraljičković, Josip ; Vranešević, Tihomir ; Šubar, Gordana ; Martinović, Maja
hrvatski
Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke županije
Uslijed globalizacijskih procesa i povećane tržišne konkurencije doveden je u pitanje opstanak hrvatskih proizvođača poljoprivredno-prehrambenih proizvoda, osobito onih manjih, isto kao i tradicijskih i autohtonih proizvoda koje oni proizvode. Hrvatska se nalazi u dinamičnom razdoblju pred ulazak u Europsku Uniju i njezini poljoprivredni proizvođači, zajedno sa svojim proizvodima, započinju tržišnu utakmicu s europskim proizvodima, kako na domaćem, tako i na europskim tržištima. Nekonkurentnost hrvatskih proizvođača rezultat je relativno malog opsega proizvodnje, slabe distributivne mreže i marketinški nedovoljno pripremljenih proizvoda. Osim toga, tržište poljoprivredno-prehrambenih proizvoda preplavljeno je proizvodima podjednake kvalitete i cijene. Sve ovo dovoljni su razlozi za pronalaženje novih načina i mjera za povećanje konkurentnosti malih proizvođača, a jedan od njih je kreiranje modela za stvaranje i lansiranje regionalnih marki prehrambenih proizvoda kao što je to učinila Zagrebačka županija. Proces izgradnje identiteta marke i početnog lansiranja Samoborske salame na tržište odvijao se u obliku projekta koji je trajao tri godine, a u njegovom tijeku posebna pozornost je stavljena na dva osnovna parametra koji su u srži svake strategije marke : diferencijacija i dodana vrijednost.
upravljanje markama, kreiranje marke, Zagrebačka županija, regionalne marke
nije evidentirano
engleski
Creation of the brand Samoborska salama and other regional brands of the Zagreb county
nije evidentirano
brand management, brend creation, Zagreb county, regional brands
nije evidentirano
Podaci o prilogu
223-243.
objavljeno
Podaci o knjizi
Upravljanje markama
Vranešević, Tihomir
Zagreb: Accent Press
2007.
978-953-99762-4-6