Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke županije (CROSBI ID 41836)

Prilog u knjizi | stručni rad

Kraljičković, Josip ; Vranešević, Tihomir ; Šubar, Gordana ; Martinović, Maja Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke županije // Upravljanje markama / Vranešević, Tihomir (ur.). Zagreb: Accent Press, 2007. str. 223-243

Podaci o odgovornosti

Kraljičković, Josip ; Vranešević, Tihomir ; Šubar, Gordana ; Martinović, Maja

hrvatski

Stvaranje marke Samoborska salama i ostalih regionalnih maraka Zagrebačke županije

Uslijed globalizacijskih procesa i povećane tržišne konkurencije doveden je u pitanje opstanak hrvatskih proizvođača poljoprivredno-prehrambenih proizvoda, osobito onih manjih, isto kao i tradicijskih i autohtonih proizvoda koje oni proizvode. Hrvatska se nalazi u dinamičnom razdoblju pred ulazak u Europsku Uniju i njezini poljoprivredni proizvođači, zajedno sa svojim proizvodima, započinju tržišnu utakmicu s europskim proizvodima, kako na domaćem, tako i na europskim tržištima. Nekonkurentnost hrvatskih proizvođača rezultat je relativno malog opsega proizvodnje, slabe distributivne mreže i marketinški nedovoljno pripremljenih proizvoda. Osim toga, tržište poljoprivredno-prehrambenih proizvoda preplavljeno je proizvodima podjednake kvalitete i cijene. Sve ovo dovoljni su razlozi za pronalaženje novih načina i mjera za povećanje konkurentnosti malih proizvođača, a jedan od njih je kreiranje modela za stvaranje i lansiranje regionalnih marki prehrambenih proizvoda kao što je to učinila Zagrebačka županija. Proces izgradnje identiteta marke i početnog lansiranja Samoborske salame na tržište odvijao se u obliku projekta koji je trajao tri godine, a u njegovom tijeku posebna pozornost je stavljena na dva osnovna parametra koji su u srži svake strategije marke : diferencijacija i dodana vrijednost.

upravljanje markama, kreiranje marke, Zagrebačka županija, regionalne marke

nije evidentirano

engleski

Creation of the brand Samoborska salama and other regional brands of the Zagreb county

nije evidentirano

brand management, brend creation, Zagreb county, regional brands

nije evidentirano

Podaci o prilogu

223-243.

objavljeno

Podaci o knjizi

Upravljanje markama

Vranešević, Tihomir

Zagreb: Accent Press

2007.

978-953-99762-4-6

Povezanost rada

Ekonomija