Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvaliteta dijagnosticiranja i diferencijacije tretmana djece i mladih s poremećajima u ponašanju (CROSBI ID 164259)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Radetić-Paić, Mirjana ; Ružić-Baf, Maja Kvaliteta dijagnosticiranja i diferencijacije tretmana djece i mladih s poremećajima u ponašanju // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 59 (2010), 1; 99-112

Podaci o odgovornosti

Radetić-Paić, Mirjana ; Ružić-Baf, Maja

hrvatski

Kvaliteta dijagnosticiranja i diferencijacije tretmana djece i mladih s poremećajima u ponašanju

Različite devijacije kod djece i mladih školske dobi značajne su indikacije o stanju koje zahtijeva veće angažiranje svih društvenih čimbenika. Ako se na ove pojave pravovremeno ne reagira, one vrlo brzo mogu prerasti u teže oblike poremećaja u ponašanju. Kako na temelju podataka i pokazatelja u dijagnostičkom procesu odrediti vrstu i oblik poremećaja, te program tretmana, kod djece i mladih u školske dobi značajno je znanstveno i stručno pitanje. Kvaliteta tih procesa preduvjet je uspješnoga socijalnopedagoškog i drugog stručnog rada. Stoga se u ovom radu nastoje razložiti procesi dijagnosticiranja i diferencijacije tretmana i njihova međusobna povezanost odnosno kriteriji za procjenu poremećaja u ponašanju i kriteriji za izbor tretmana djece i mladih. Pri tome su od značenja različiti instrumenti, a posebice oni koji uključuju široki spektar rizika i potreba, te pomažu stručnjacima u njihovoj procjeni i planiranju daljih aktivnosti za djecu i mlade rizičnog ponašanja.

djeca; mladi školske dobi; dijagnosticiranje; diferencijacija tretmana; rizici i potrebe

nije evidentirano

engleski

The quality of diagnosis and differentiation of treatments of children and youths with behavior disorders

nije evidentirano

children and youths of school age; diagnosis; treatment differentiation; risks and needs

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59 (1)

2010.

99-112

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija, Socijalne djelatnosti