Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Place Branding in the Culture of Design (CROSBI ID 164293)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Homadovski, Aleksandar Place Branding in the Culture of Design // Prostor : znanstveni časopis za arhitekturu i urbanizam, 18 (2010), 1 (39); 190-203

Podaci o odgovornosti

Homadovski, Aleksandar

engleski

Place Branding in the Culture of Design

Svrhu rada čini razumijevanje struktura brandinga mjesta. Izdvaja se komparacija brandinga maraka i mjesta te definicija brandinga mjesta. Obrazlažu se strukture brandinga mjesta putem koncepta konkurentnih identiteta, sastavnice portfelja lokacija. Branding mjesta dijelom se oslanja na metode brandinga maraka dok istovremeno razvija svoje autonomne oblike. Metode konzultativnog dizajna ulaze u konkurentni dijalog sa praksama oblikovanja i prezentiranja prostornih identiteta.

culture of design; competitive identity; place branding; location portfolio; regional integrations

The main purpose of the subsequent paper is to understand branded place structures. Comparative analyses are elaborated between product and place branding methods. Structures of branded places are elaborated through the concept of competitive identity. Elements of location portfolio are listed. Conclusion is made that place branding is partially supported by product branding methods while at the same time it is capable of developing its autonomous forms of expression.

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

18 (1 (39))

2010.

190-203

objavljeno

1330-0652

Povezanost rada

Arhitektura i urbanizam

Indeksiranost