Marketing i distributivna trgovina (CROSBI ID 7470)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko
hrvatski
Marketing i distributivna trgovina
Nakon uvodnih razmatranja najprije se definira distibutivna trgovina i marketing, a potom analizira povijesni razvoj marketinga općenito i posebno marketinga u distributivnoj trgovini, odnosno marketinga trgovinskih poduzeća, te suvremeni pristupi vertikalnom marketingu. Sljedeće se poglavlje odnosi na znanstveni pristup marketingu u trgovini i na upravljanje znanjem kao temelj suvremenoga marketinga u trgovini. Potom se analizira razvoj marketinga u distributivnoj trgovini u Republici Hrvatskoj s teorijskih i s praktičkih motrišta i izvlače stanoviti zaključci. Posebno se analiziraju spoznaje o mjestu i ulozi distributivne trgovine u gospodarskom i marketinškom sustavu. Iz istraživanja je proistekao općeniti zaključak da su postojale i da još uvijek postoje potrebe primjene marketinga u distributivnoj trgovini u Republici Hrvatskoj, jer ulazak i djelovanje velikih stranih maloprodajnih lanaca s velikopovršinskim prodavaonicama još ne znači i primjenu marketinga. Pretpostavka za tu primjenu je, uz ostale vanjske uvjete, i u izboru odgovarajuće strategije od strane trgovinskih gospodarskih subjekata, na temelju informacija o promjenama koje se događaju u okružju distributivne trgovine i u konkurentskoj trgovinskoj strukturi. Dakle, potrebe i mogućnosti daljnjega razvoja distributivne trgovine u Republici Hrvatskoj ocjenjuju se na temelju analize mogućnosti i potreba razvoja njezina marketinga.
marketing; distributivna trgovina; trgovinski marketing; Republika Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Marketing and Distributive Trade
nije evidentirano
marketing; distributive trade; trade marketing; Republic of Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
2010.
978-953-253-076-6
149
objavljeno