Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing i distributivna trgovina (CROSBI ID 7470)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Segetlija, Zdenko Marketing i distributivna trgovina. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Marketing i distributivna trgovina

Nakon uvodnih razmatranja najprije se definira distibutivna trgovina i marketing, a potom analizira povijesni razvoj marketinga općenito i posebno marketinga u distributivnoj trgovini, odnosno marketinga trgovinskih poduzeća, te suvremeni pristupi vertikalnom marketingu. Sljedeće se poglavlje odnosi na znanstveni pristup marketingu u trgovini i na upravljanje znanjem kao temelj suvremenoga marketinga u trgovini. Potom se analizira razvoj marketinga u distributivnoj trgovini u Republici Hrvatskoj s teorijskih i s praktičkih motrišta i izvlače stanoviti zaključci. Posebno se analiziraju spoznaje o mjestu i ulozi distributivne trgovine u gospodarskom i marketinškom sustavu. Iz istraživanja je proistekao općeniti zaključak da su postojale i da još uvijek postoje potrebe primjene marketinga u distributivnoj trgovini u Republici Hrvatskoj, jer ulazak i djelovanje velikih stranih maloprodajnih lanaca s velikopovršinskim prodavaonicama još ne znači i primjenu marketinga. Pretpostavka za tu primjenu je, uz ostale vanjske uvjete, i u izboru odgovarajuće strategije od strane trgovinskih gospodarskih subjekata, na temelju informacija o promjenama koje se događaju u okružju distributivne trgovine i u konkurentskoj trgovinskoj strukturi. Dakle, potrebe i mogućnosti daljnjega razvoja distributivne trgovine u Republici Hrvatskoj ocjenjuju se na temelju analize mogućnosti i potreba razvoja njezina marketinga.

marketing; distributivna trgovina; trgovinski marketing; Republika Hrvatska

nije evidentirano

engleski

Marketing and Distributive Trade

nije evidentirano

marketing; distributive trade; trade marketing; Republic of Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

2010.

978-953-253-076-6

149

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija