Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Proces i strategija trgovinskog poduzeća (CROSBI ID 744352)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Segetlija, Zdenko Proces i strategija trgovinskog poduzeća. Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2010. 133..

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko

hrvatski

Proces i strategija trgovinskog poduzeća

Nakon uvodnih razmatranja (uvod, svrha, cilj, zadatak i metodičke postavke rada i sadržaj knjige) drugi se dio knjige odnosi na upravljački proces trgovinskoga poduzeća (najviše s motrišta problema njegova planiranja). Analizirani su temeljni pojmovi iz procesa menadžmenta trgovinskoga poduzeća. Dakle, u njemu se analiziraju funkcije, odnosno faze i njihov slijed u procesu menadžmenta trgovinskog poduzeća. Treći se dio odnosi na metodiku stvaranja strategije: (a) na istraživanje postojećeg stanja, te mikrookoline i makrookoline poduzeća, (b) na analizu snaga/slabosti ; (c)na marketinška istraživanja ; (d) na izbor (izvođenje) ciljeva poduzeća ; (e) na izbor glavne orijentacije u strategiji poduzeća ; (f) na razvijanje marketinških strategija i njihovo povezivanje ; (g) na međuovisnost marketinške i financijske strategije, i (h)na dobivanje cjelovite strategije i njezino preispitivanje. U četvrtom smo dijelu knjige objasnili problematiku razvoja trgovinskog poduzeća s motrišta upravljanja njegovim procesom (procesima) kao suvremene koncepcije u menadžmentu i marketingu trgovinskoga poduzeća. U petom smo dijelu knjige nastojali sintetizirati glavne nalaze i koristi od prezentorane građe. U ovoj su knjizi rasvijetljene posebnosti menadžmenta trgovinskoga poduzeća. Iz širokog područja menadžmenta obrađeno je najviše područje metodičkog pristupa analizi, istraživanju i izboru strategija. Razradom te pretpostavke pokušalo se pomoći studentima u koncipiranju njihovih magistarskih radova kao i praktičarima u znanstvenom uobličavanju i i shvaćanju svoga poslovanja i razvoja, odnosno strategijskog menadžmenta trgovinskog poduzeća. Iako materijal nije zamišljen kao knjiga, on ipak predstavlja priručnik u kojem se citirana literatura odnosi na 154 fus-note, 104 citirana rada domaće i inozemne literature (od toga 9 izvora s Interneta) i 37 grafička prilaza.

menadžment; strategija; planiranje; marketing; marketinška strategija; trgovinsko poduzeće; upravljanje procesima

nije evidentirano

engleski

The Process and Strategy of Commerce Company

nije evidentirano

management; strategy; planning; marketing; marketing strategy; commerce company; management of processes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

133

2010.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija