Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Korporativna odgovornost u globalnom kontekstu: komunikacijski izazovi (CROSBI ID 164443)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Tafra-Vlahović, Majda Korporativna odgovornost u globalnom kontekstu: komunikacijski izazovi // Medijski dijalozi, 3 (2010), 6; 221-228

Podaci o odgovornosti

Tafra-Vlahović, Majda

hrvatski

Korporativna odgovornost u globalnom kontekstu: komunikacijski izazovi

Što su više multinacionalne kompanije izložene na globalnoj sceni to su sadržajnije, sofisticiranije i skuplje njihove investicije u održivo poslovanje i to zahtjevnija postaju očekivanja od kompanija da komuniciraju o svojim odgovornim investiranjima, naporima, motivima i postignućima. Prikazana je paradigma četiri pogleda na svijet sačinjena od strane Nizozemske agencije za procjenu okoliša (2004) za potrebe Nacionalnog instituta za javno zdravstvo i okoliš. Četiri pogleda na svijet (globalno tržište, globalna solidarnost, sigurna regija i skrbna regija) smještena su u matricu na kojoj svaki pogled na svijet predstavlja različitu svpecifičnu kvalitetui života i pretpostavlja se koja bi bila potencijalna uloga društveno odgovornog poslovanja u kontekstu svakog takvog pogleda na svijet.

društveno odgovorno poslovanje ; gobalizacija ; dionici ; komunikacije ;

nije evidentirano

engleski

Corporate Responsibility in the Global Context. The Challenges of Communication

nije evidentirano

corporate social responsibility ; globalization ; stakeholders ; communication ;

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (6)

2010.

221-228

objavljeno

1800-7074

2536-5622

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti