Korporativna odgovornost u globalnom kontekstu: komunikacijski izazovi (CROSBI ID 164443)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Tafra-Vlahović, Majda
hrvatski
Korporativna odgovornost u globalnom kontekstu: komunikacijski izazovi
Što su više multinacionalne kompanije izložene na globalnoj sceni to su sadržajnije, sofisticiranije i skuplje njihove investicije u održivo poslovanje i to zahtjevnija postaju očekivanja od kompanija da komuniciraju o svojim odgovornim investiranjima, naporima, motivima i postignućima. Prikazana je paradigma četiri pogleda na svijet sačinjena od strane Nizozemske agencije za procjenu okoliša (2004) za potrebe Nacionalnog instituta za javno zdravstvo i okoliš. Četiri pogleda na svijet (globalno tržište, globalna solidarnost, sigurna regija i skrbna regija) smještena su u matricu na kojoj svaki pogled na svijet predstavlja različitu svpecifičnu kvalitetui života i pretpostavlja se koja bi bila potencijalna uloga društveno odgovornog poslovanja u kontekstu svakog takvog pogleda na svijet.
društveno odgovorno poslovanje ; gobalizacija ; dionici ; komunikacije ;
nije evidentirano
engleski
Corporate Responsibility in the Global Context. The Challenges of Communication
nije evidentirano
corporate social responsibility ; globalization ; stakeholders ; communication ;
nije evidentirano