izvor podataka: crosbi
!
Dječji crtež kao paradigma govornog poremećaja (CROSBI ID 359747)
Ocjenski rad | diplomski rad
Ozretić, Kristina
Dječji crtež kao paradigma govornog poremećaja / Heđever, Mladen (mentor);
Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2004
Podaci o odgovornosti
Ozretić, Kristina
Heđever, Mladen
hrvatski
Dječji crtež kao paradigma govornog poremećaja
Osim što se crtež koristi u odgojnom radu, među psiholozima, socijalnim pedagozima, često je korišten u psihoterapijskom radu i u psihodijagnostici kao projektivno sredstvo. Pravilnim iščitavanjem likovnog izraza – govora smanjujemo, a možda i poništavamo mogućnost pogrešnog uvida u razvoj djeteta, a time i pogrešni pristup djetetu.
Dječji crtež; govorne teškoće; pristup djetetu
nije evidentirano
engleski
Children's drawings as a paradigm of voice disorders
nije evidentirano
Children's drawing; speech difficulties; access to child
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
25.11.2004.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove