Kreativnost osnovnoškolske djece u različitim područjima u funkciji dobi (CROSBI ID 359828)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Rački, Željko
Vlahović Štetić, Vesna
hrvatski
Kreativnost osnovnoškolske djece u različitim područjima u funkciji dobi
Istraživana je učestalost kreativnosti u različitim područjima u funkciji dobi. Cilj predispitivanja je bio razvoj inventara kreativnoga ponašanja osnovnoškolske djece i njegova validacija. Cilj glavnoga ispitivanja bio je istražiti strukturalne promjene u učestalosti kreativnog ponašanja u funkciji područja kreativnosti i dobi. Područja kreativnog ponašanja su identificirana faktorskom analizom, a grupe djece sa sličnim obrascima kreativnoga ponašanja pomoću hijerarhijske klaster analize. Izdvojeni klasteri su interpretirani kao renesansno dijete, znanstvenik, svakodnevno kreativno dijete, nekreativno dijete i umjetnik. Rezultati analiza pružaju podršku općenitosti, ali i specifičnosti kreativnoga ponašanja za područje, općenito pokazujući da je kreativno ponašanje rijetko te u snažnoj povezanosti sa spolom djeteta. Djevojčice su učestalije kreativne u području umjetnosti i svakodnevice, a dječaci u području znanstvene kreativnosti.
Kreativno ponašanje; Djeca; Razvoj; Specifičnost za domenu
nije evidentirano
engleski
Elementary school-aged childrens' creativity in different domains as a function of age
nije evidentirano
creative behaviour; children; development; domain specificity
nije evidentirano
Podaci o izdanju
130
21.01.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb