Aktivne medijske publike: razvoj koncepta i suvremeni trendovi njegovih manifestacija (CROSBI ID 164640)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Hromadžić, Hajrudin ; Popović, Helena
hrvatski
Aktivne medijske publike: razvoj koncepta i suvremeni trendovi njegovih manifestacija
Rad je posvećen analizi razvoja koncepta aktivne medijske publike i promjeni teorijskih i istraživačkih pristupa koji preusmjeravaju fokus s moći medija i medijskih sadržaja na analize značenja i recepcija medijskih tekstova od strane publika. Kroz tu prizmu medijski sadržaj postaje kompleksan spoj diskursa, ideologija i značenja proizvedenih u dinamičnom suodnosu medijskog teksta i medijskih publika. Ovakav pristup izazvao je niz kritika koje su se odnosile na problem različitog definiranja samog termina »aktivna publika«. Središnji dio rada odnosi se na suvremene manifestacije i tendencije u razumijevanju današnjih medijskih publika. Promišljanje ovog fenomena dovelo je do kristalizacije tri različita trenda unutar kojih se medijske publike prepoznaju kao aktivne: publike kao glavni protagonisti medijskih sadržaja ; publike koje posredno ko- kreiraju medijske sadržaje ; publike koje neposredno generiraju medijske sadržaje.
medijske publike ; aktivne medijske publike ; recepcije medijskog teksta
nije evidentirano
engleski
Active media audiences: development of the concept and contemporary trends of its manifestations
nije evidentirano
media audience ; active media audiences ; reception of media text
nije evidentirano