Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Aktivne medijske publike: razvoj koncepta i suvremeni trendovi njegovih manifestacija (CROSBI ID 164640)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Hromadžić, Hajrudin ; Popović, Helena Aktivne medijske publike: razvoj koncepta i suvremeni trendovi njegovih manifestacija // Medijska istraživanja, 16 (2010), 1; 97-111

Podaci o odgovornosti

Hromadžić, Hajrudin ; Popović, Helena

hrvatski

Aktivne medijske publike: razvoj koncepta i suvremeni trendovi njegovih manifestacija

Rad je posvećen analizi razvoja koncepta aktivne medijske publike i promjeni teorijskih i istraživačkih pristupa koji preusmjeravaju fokus s moći medija i medijskih sadržaja na analize značenja i recepcija medijskih tekstova od strane publika. Kroz tu prizmu medijski sadržaj postaje kompleksan spoj diskursa, ideologija i značenja proizvedenih u dinamičnom suodnosu medijskog teksta i medijskih publika. Ovakav pristup izazvao je niz kritika koje su se odnosile na problem različitog definiranja samog termina »aktivna publika«. Središnji dio rada odnosi se na suvremene manifestacije i tendencije u razumijevanju današnjih medijskih publika. Promišljanje ovog fenomena dovelo je do kristalizacije tri različita trenda unutar kojih se medijske publike prepoznaju kao aktivne: publike kao glavni protagonisti medijskih sadržaja ; publike koje posredno ko- kreiraju medijske sadržaje ; publike koje neposredno generiraju medijske sadržaje.

medijske publike ; aktivne medijske publike ; recepcije medijskog teksta

nije evidentirano

engleski

Active media audiences: development of the concept and contemporary trends of its manifestations

nije evidentirano

media audience ; active media audiences ; reception of media text

nije evidentirano

Podaci o izdanju

16 (1)

2010.

97-111

objavljeno

1330-6928

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija