Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marketing u suvremenom okruženju - tradicionalni vs. marketing dodane vrijednosti (CROSBI ID 564402)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Horvat, Đuro ; Trojak, Nataša ; Čelić, Manuela Marketing u suvremenom okruženju - tradicionalni vs. marketing dodane vrijednosti // Interdisziplinäre Managementforschung / Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo (ur.). 2010. str. 95-110

Podaci o odgovornosti

Horvat, Đuro ; Trojak, Nataša ; Čelić, Manuela

hrvatski

Marketing u suvremenom okruženju - tradicionalni vs. marketing dodane vrijednosti

Suvremeno poslovno okruženje uglavnom karakteriziraju jake i česte promjene koje stvaraju nove izazove za kompanije. Marketing je jedna od poslovnih funkcija koja se najviše izlaže tržištu, stoga je prisiljen provoditi promjene u svom vlastitom konceptu. Zbog ovih rasloga marketing se danas mijenja iz prodajnog koncepta, koji se često identificira sa prodajom ili promocijom, u funkciju koja stvara i pozicionira dodanu vrijednost za osobnu i poslovnu potrošnju. Ova promjena se postiže kroz aktualne trendove u marketingu, prije svega kroz orijentaciju prema klijentu i ponašanju potrošača, suradnju s potrošačima u kreiranju marekting strategije, CRM, fokusiranje na nematerijalne resurse i kreativnost. Marketing dodane vrijednosti više nije samo taktički elemenat, prešao je u stratešku poziciju i njegov zadatak jest osigurati dugoročni opstanak i uspjeh za kompaniju. Temelji se na pretpostavci da onaj tko želi postići određeni udio na tržištu, mora ponuditi superiornije proizvode od trenutno prisutnih. Ova maksimalizacija vrijednosti se kapitalizira kroz stvaranje veće atraktivnosti proizvoda i zadovoljstva potrošača, što će u konačnici rezultirati s boljom penetracijom na tržište i većom preferencijom potrošača, a to također vodi do značajnih stopa ponovljenih ili više ponovljenih kupnji.

suvremeno okruženje; tradicionalni marketing; marketing dodane vrijednosti; suvremeni trendovi u marketingu

nije evidentirano

engleski

Marekting in Contemporary Environment - Traditional Vs. Value-Added Marketing

nije evidentirano

contemporary environment; Traditional Marketing; Value-Added Marketing; contemporary marketing trends

nije evidentirano

Podaci o prilogu

95-110.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Interdisziplinäre Managementforschung VI ; Interdisciplinary Management Research VI

Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo

Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economisc in Osijek - Croatia ; Hochschule Pforzheim University

978-953-253-079-7

1847-0408

Podaci o skupu

Interdisziplinäre Managementforschung VI ; Interdisciplinary Management Research VI

predavanje

07.09.2010-07.09.2010

Poreč, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija