Marketing u suvremenom okruženju - tradicionalni vs. marketing dodane vrijednosti (CROSBI ID 564402)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Horvat, Đuro ; Trojak, Nataša ; Čelić, Manuela
hrvatski
Marketing u suvremenom okruženju - tradicionalni vs. marketing dodane vrijednosti
Suvremeno poslovno okruženje uglavnom karakteriziraju jake i česte promjene koje stvaraju nove izazove za kompanije. Marketing je jedna od poslovnih funkcija koja se najviše izlaže tržištu, stoga je prisiljen provoditi promjene u svom vlastitom konceptu. Zbog ovih rasloga marketing se danas mijenja iz prodajnog koncepta, koji se često identificira sa prodajom ili promocijom, u funkciju koja stvara i pozicionira dodanu vrijednost za osobnu i poslovnu potrošnju. Ova promjena se postiže kroz aktualne trendove u marketingu, prije svega kroz orijentaciju prema klijentu i ponašanju potrošača, suradnju s potrošačima u kreiranju marekting strategije, CRM, fokusiranje na nematerijalne resurse i kreativnost. Marketing dodane vrijednosti više nije samo taktički elemenat, prešao je u stratešku poziciju i njegov zadatak jest osigurati dugoročni opstanak i uspjeh za kompaniju. Temelji se na pretpostavci da onaj tko želi postići određeni udio na tržištu, mora ponuditi superiornije proizvode od trenutno prisutnih. Ova maksimalizacija vrijednosti se kapitalizira kroz stvaranje veće atraktivnosti proizvoda i zadovoljstva potrošača, što će u konačnici rezultirati s boljom penetracijom na tržište i većom preferencijom potrošača, a to također vodi do značajnih stopa ponovljenih ili više ponovljenih kupnji.
suvremeno okruženje; tradicionalni marketing; marketing dodane vrijednosti; suvremeni trendovi u marketingu
nije evidentirano
engleski
Marekting in Contemporary Environment - Traditional Vs. Value-Added Marketing
nije evidentirano
contemporary environment; Traditional Marketing; Value-Added Marketing; contemporary marketing trends
nije evidentirano
Podaci o prilogu
95-110.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Interdisziplinäre Managementforschung VI ; Interdisciplinary Management Research VI
Barković, Dražen ; Runzheimer, Bodo
Osijek: Josip Juraj Strossmayer University of Osijek, Faculty of Economisc in Osijek - Croatia ; Hochschule Pforzheim University
978-953-253-079-7
1847-0408
Podaci o skupu
Interdisziplinäre Managementforschung VI ; Interdisciplinary Management Research VI
predavanje
07.09.2010-07.09.2010
Poreč, Hrvatska