Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Izazovi suvremene socijalne pedagogije s obzirom na fenomenološka obilježja poremećaja u ponašanju djece i mladih (CROSBI ID 564475)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Bouillet, Dejana Izazovi suvremene socijalne pedagogije s obzirom na fenomenološka obilježja poremećaja u ponašanju djece i mladih // Knjiga sažetaka - 3. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem "10+ Snage socijalne pedagogije" / Ferić Šlehan, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina (ur.). Zagreb: Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP) ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 83-84

Podaci o odgovornosti

Bouillet, Dejana

hrvatski

Izazovi suvremene socijalne pedagogije s obzirom na fenomenološka obilježja poremećaja u ponašanju djece i mladih

Među brojnim pristupima koji nastoje odgovoriti posebnim potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju svakako se ističe socijalna pedagogija, interdisciplinarna znanost, teorija i praksa koja u intervencijskom aspektu uključuje pet ključnih dimenzija: skrb, inkluziju, socijalizaciju, odgojno-obrazovnu potporu i socijalnu edukaciju. Pritom je usmjerena na odgojno djelovanje prema djeci, mladima i njihovim socijalnim okruženjima, prakticirajući profesionalne kompetencije koje uključuju individualne i grupne oblike odgojno-obrazovnog, rehabilitacijskog i psihosocijalnog rada. S time u vezi, izlaganje je usmjereno analizi fenomenoloških obilježja poremećaja u ponašanju djece i mladih, u cilju doprinosa raspravi o potrebi i mogućnostima usavršavanja oblika i sadržaja socijalnopedagoških intervencija s obzirom na socijalno funkcioniranje njihovih korisnika. Temelji se na rezultatima istraživanja „Znanstvena utemeljenost i razvoj socijalne pedagogije u Republici Hrvatskoj“ koje je provedeno 2008. godine na uzorku 173 socijalnih pedagoga koji sudjeluju u sustavu intervencija namijenjenih ovoj skupini djece i mladih. U izlaganju se nastoji odgovoriti na pitanje o povezanosti strukture i sadržaja socijalnopedagoških intervencija sa specifičnim problemima u socijalnom funkcioniranju njihovih korisnika. Posebna pozornost posvećena je iznalaženju veza između problema u socijalnom funkcioniranju djece i mladih sa zastupljenošću pojedinih sadržaja u socijalnopedagoškoj intervenciji (individualni rad s korisnikom, grupni rad s korisnikom, rad s članovima obitelji, edukacija osoba koje sudjeluju u odgoju korisnika i dr.). Istraživanjem je utvrđeno da se suvremeni socijalni pedagozi suočavaju sa širokim spektrom i kumuliranim teškoćama korisnika intervencija, uz istodobni izostanak individualiziranog i diferenciranog pristupa pojedinim skupinama korisnika u socijalnopedagoškim intervencijama. Zaključno autorica nudi vlastito viđenje potreba i mogućnosti širenja fleksibilnosti intervencija namijenjenih ovoj ranjivoj društvenoj skupini.

socijalna pedagogija; socijalnopedagoške intervencije; djeca i mladi s poremećajima u ponašanju

nije evidentirano

engleski

Challanges of the recent social pedagogy according the phenomenological characteristics of the behavioural disorders of children and youth

nije evidentirano

social pedagogy; sociopedagogical interventions; children and youth with behavioral disorders

nije evidentirano

Podaci o prilogu

83-84.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka - 3. hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem "10+ Snage socijalne pedagogije"

Ferić Šlehan, Martina ; Jandrić Nišević, Anita ; Kranželić, Valentina

Zagreb: Hrvatska udruga socijalnih pedagoga (HUSP) ; Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6418-63-3

Podaci o skupu

3.hrvatski kongres socijalnih pedagoga s međunarodnim sudjelovanjem, 10+ Snage socijalne pedagogije

predavanje

23.04.2010-25.04.2010

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Socijalne djelatnosti