KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT I OGLAŠAVANJE U SMISLU ETIČKE PRIHVATLJIVOSTI (CROSBI ID 564504)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Plenković, Mario ; Tomažič, Tina ; Kučiš, Vlasta ; Mustić, Daria
hrvatski
KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT I OGLAŠAVANJE U SMISLU ETIČKE PRIHVATLJIVOSTI
Komunikacijski menadžment i oglašavanje prikazani su u popularnom marketingu i reklamnim tekstovima kao neproblematična indirektna komunikacija, u kojoj pošiljatelj (tvrtka) pokušava utjecati (ili izazvati reakciju) primatelja (potrošača) uz poruku čije je značenje nesumnjivo stimulirano sa šifriranom porukom. Marketinška poruka je osmišljena u tvrtki, njezin cilj je javnosti nevidljiv i ima utjecaj na specifičnu percepciju potrošača i na namjeran proces dekodiranja. Oglašivači se u svojem radu prepuste kreativnom stvaranju jer žele stvoriti što više zamjetljiv i zanimljiv oglas. Svi smo svjesni, da su uspješne samo one reklame koje će privući pažnju potrošača i kojih će se potrošači sjetiti. Povećana konkurencija prisiljava tvrtke da se oglašavaju sve agresivnije i neetički ; na taj način pokušavaju biti više vidljive i priznate. No, oglašivači samo rijetko zatraže pravnu i etičku prihvatljivost reklame. Na temelju naših nalaza dobivenih u radu sadržaja, pomoću metode uspoređivanja različitih nalaza i sa metodom sinteze, autori žele doći do određenih zaključaka, na temelju kojih će formirati svoje zaključke i ukazati na otvorene probleme za daljnja istraživanja.
oglašavanje; mediji; etika; komunikacija; menadžment
nije evidentirano
engleski
COMMUNICATION MANAGEMENT AND ADVERTISING IN TERMS OF ETHICAL ACCEPTABILITY
nije evidentirano
advertising; media; ethics; communication; management
nije evidentirano
Podaci o prilogu
272-273.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Društvo i tehnologija 2010.
predavanje
28.06.2010-30.06.2010
Zadar, Hrvatska