Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT I OGLAŠAVANJE U SMISLU ETIČKE PRIHVATLJIVOSTI (CROSBI ID 564504)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Plenković, Mario ; Tomažič, Tina ; Kučiš, Vlasta ; Mustić, Daria KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT I OGLAŠAVANJE U SMISLU ETIČKE PRIHVATLJIVOSTI // Društvo i tehnologija 2010. Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2010. str. 272-273

Podaci o odgovornosti

Plenković, Mario ; Tomažič, Tina ; Kučiš, Vlasta ; Mustić, Daria

hrvatski

KOMUNIKACIJSKI MENADŽMENT I OGLAŠAVANJE U SMISLU ETIČKE PRIHVATLJIVOSTI

Komunikacijski menadžment i oglašavanje prikazani su u popularnom marketingu i reklamnim tekstovima kao neproblematična indirektna komunikacija, u kojoj pošiljatelj (tvrtka) pokušava utjecati (ili izazvati reakciju) primatelja (potrošača) uz poruku čije je značenje nesumnjivo stimulirano sa šifriranom porukom. Marketinška poruka je osmišljena u tvrtki, njezin cilj je javnosti nevidljiv i ima utjecaj na specifičnu percepciju potrošača i na namjeran proces dekodiranja. Oglašivači se u svojem radu prepuste kreativnom stvaranju jer žele stvoriti što više zamjetljiv i zanimljiv oglas. Svi smo svjesni, da su uspješne samo one reklame koje će privući pažnju potrošača i kojih će se potrošači sjetiti. Povećana konkurencija prisiljava tvrtke da se oglašavaju sve agresivnije i neetički ; na taj način pokušavaju biti više vidljive i priznate. No, oglašivači samo rijetko zatraže pravnu i etičku prihvatljivost reklame. Na temelju naših nalaza dobivenih u radu sadržaja, pomoću metode uspoređivanja različitih nalaza i sa metodom sinteze, autori žele doći do određenih zaključaka, na temelju kojih će formirati svoje zaključke i ukazati na otvorene probleme za daljnja istraživanja.

oglašavanje; mediji; etika; komunikacija; menadžment

nije evidentirano

engleski

COMMUNICATION MANAGEMENT AND ADVERTISING IN TERMS OF ETHICAL ACCEPTABILITY

nije evidentirano

advertising; media; ethics; communication; management

nije evidentirano

Podaci o prilogu

272-273.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom

978-953-6226-22-1

Podaci o skupu

Društvo i tehnologija 2010.

predavanje

28.06.2010-30.06.2010

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti