Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju (CROSBI ID 164808)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bouillet, Dejana ; Uzelac, Slobodan ; Dodig, Dora
hrvatski
Primjerenost sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju
Rad je usmjeren analizi primjerenosti sadržaja socijalnopedagoških intervencija potrebama djece i mladih s poremećajima u ponašanju, a temelji se na rezultatima istraživanja „Znanstvena utemeljenost i razvoj socijalne pedagogije u Republici Hrvatskoj“. Istraživanje je provedeno 2008. godine na uzorku 173 socijalnih pedagoga koji sudjeluju u sustavu intervencija namijenjenih ovoj skupini djece i mladih. Pritom se polazi od definicije prema kojoj socijalnopedagoške intervencije podrazumijevaju stručnu pomoć u odgoju koja se, ovisno o postojećem poremećaju u ponašanju i/ili riziku, provodi putem socijalnog i pedagoškog vođenja djece i mladih, ali i društvenih skupina kojima pripadaju. U tom smislu, u radu autori nastoje odgovoriti na pitanje o povezanosti strukture i sadržaja socijalnopedagoških intervencija sa specifičnim problemima u socijalnom funkcioniranju njihovih korisnika. Posebna pozornost posvećena je iznalaženju veza između problema u socijalnom funkcioniranju djece i mladih s (a) razinom intervencije u kojoj sudjeluju, (b) načinom na koji su u intervenciju uključeni i (c) zastupljenošću pojedinih sadržaja u socijalnopedagoškoj intervenciji (individualni rad s korisnikom, grupni rad s korisnikom, rad s članovima obitelji, edukacija osoba koje sudjeluju u odgoju korisnika i dr.). Zaključno autori nude vlastito viđenje potreba i mogućnosti širenja fleksibilnosti intervencija namijenjenih ovoj ranjivoj društvenoj skupini.
socijalnopedagoške intervencije; djeca i mladi s poremećajima u ponašanju
nije evidentirano
engleski
The compatibility of the sociopedagogical interventions content and the needs of children and youth with behavioral disorders
nije evidentirano
sociopedagogical interventions; children and youth with behavioral disorders
nije evidentirano